Translate

torstai 1. toukokuuta 2014

Mekko ja toinen mekko ja kolmas ja ja ja

Kyllä vain, minä olen mekko ihminen. Ja niitä on valtava määrä ja ainoa vaate jota en henno millään antaa pois. Ja varsinkin ne itse tehdyt mekot on mulle todella tärkeitä. Tyttö niitä tosin välillä itselleen haalii ja kun ne tulee takaisin on ne sitten pakko laittaa jakoon hyväntekeväisyyteen. Minulle ei ole niin väliä millaisia mekkoja käytän kunhan ovat mekkoja. Tänä vuonna päätin etten tee yhtään mekkoa mutta valitettavasti kankaat ovat olleet ihan toista mieltä tästä asiasta ja muutama uusi mekko on tulossa mekkoperheeseen. Postauksen tarkoituksena on hiukan kartoittaa (minulle) mitä kaikkea kivaa olen tämän blogin aikana ommellut. Kaikkia en tietenkään tähän laita mutta ne joista itse pidän todella paljon.

Useasti minulta kysytään, että ehdinkö käyttämään kaikkia vaatteitani. Vataus on yksinkertainen, en ehdi. Nopeasti menee vaatteet kiertoon tai teen niistä jotakin muuta. Tosin joukossa on vaatteita joista en luovu. Nämä mekot eivät katoa. Vielä ainakaan. Eikä kaikkia viitsinyt edes laittaa tähän postaukseen kun niitä on aika paljon. Minä ja mekkoni. 

Koska kesä tulee kovaa vauhtia niin olen aikeissa laittaa maksimekon teille jakoon ihan näinä päivinä. Olkaa kuitenkin kärsivällisiä sillä tiedätte minun kuvausintoni niin se voi hetkisen kestää. Mutta lupaan ihan pian. Jatketaan tästä vapun juhlintaa.











Nautinnollista vapun jatkoa kaikille

8 kommenttia:

  1. Ihania mekkoja,etenkin nuo valkoiset! Ja oikein ihanaa toukokuuta!

    VastaaPoista
  2. Aloin jo miettiä ekoja postauksia selatessani kuola suupielestä valuen, että onko täällä enää vaatteita yhtään! :D No onhan täällä. Sun ruokakuvasi ovat silti inspiroivia. Monesti jotain simppeliä jonka minäkin osaisin varmasti valmistaa jos vain viitsisin. Omatekemä maustevoi esimerkiksi nyt ainakin alkoi kutsumaan minua..

    ps. Onko tyhmää kommentoidan tälleen vähän vanhempia postauksia vai luetko näitä kommentteja silti? Mulla kun on jäänyt nyt useampien kuukausien ajalta postaukset väliin että mieitn luenko vaan vai kehtaako kommentoidakkin vanhoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ruoka on todella simppeliä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ja kannattaa todella kokeilla, siitä se lähtee yleensä kun kokeilee yhtä niin sitten haluaa jo toista ;)
      Luen aina kaikki kommentit, Oli ne sitten vanhempiin postauksiin tai uudempiin. Eli voi vapaasti kommentoida vanhempiakin. Ja on oikein ihana nähdä sinua taas :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!