Translate

maanantai 26. toukokuuta 2014

Kummallinen eksyminen

Minun piti tehdä oikein mahtava kuvasarja mun hienosta jumpsuitista, jonka tosin olen tehnyt aikaa sitten mutta en ole juuri käyttänyt. Olen unohtanut sen tuonne kaappin perukoille. Tuhma minä. Mutta kävikin niin, että koko meidän reissu meni plörinäksi sillä eksyimme aika pahasti tieltä keskelle peltoa ja vaikka ja minne. Onneksi lopulta löysimme kotiinkin. Eli muistin sentään ottaa muutaman kuvan tästä hienosta jumpsuitista...Huomaatteko kuvissa jotakin muutakin minun tekemääni?? Näkyy ihan pieni vilaus.





Ihanaa alkanutta viikkoa

6 kommenttia:

  1. Upeita kuvia. Minäkin tunnistan tuolta muutaman kuvan. Meidän nuoripari asuu Vantaalla ja käytiin heidän kanssaan vantaanjoella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo joki on kyllä ihanaa ulkoilualuetta. Paljon nähtävää ja koettavaa ihan joka suuntaan.

      Poista
  2. Kauniita reissukuvia ja onneksi kuitenkin lopulta löytyi reitti kotiinkin;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, onneksi. Mutta kyllä on polvet olleet kipeänä tuosta polkemisesta.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!