Translate

maanantai 12. toukokuuta 2014

Kukkia vain

Kyllä, edelleen ihania kukkia minun vaatteissani. Ja jälleen ihanat shortsit. Kukkia ja pitsiä, toimii. Ainakin minulla. Shortsin kaavat on tehty vanhoista housuista ja samat löytyvät myös täältä. Olen kertonut paljon lehdestä, joka on seunannut minua läpi vuosikymmenten. Nytkin siitä voi tehdä vaikka mitä vaatetta hiukan muokaten. Näin kävi myös topille jonka kaavan otin kyseisestä lehdestä (MissB 2/87). Neuleitakin olen suunnitellut tekeväni siitä. Ihanan lötköjä. Tosin minua kiinnostaa nuo uikkarit joita siinä on tällä hetkellä eniten vaikka ovatkin juuri kasari tyylisiä mutta niin söpöjä, että pakko kokeilla tehdä muutamat. Mutta jos pysytään aiheessa niin minulla on nyt kahdet kukkashortsit ja varmasti lempparit tänä kesänä. Jos ne toiset shortsit kiinnostaa niin käy klikkaamaan tästä niin pääset näkemään korkeavyötäröiset söpläiset.



Ihanaa alkanutta viikkoa


2 kommenttia:

Kommenttia ihan estottomasti vain!