Translate

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Kuinka aherruksen käy

Lupaan, että kohta pian postaan ihan blogin aihettakin mutta pakko minun on saada tämä ajatus pois päästä. Nimittäin mulla on tänään viimeinen koulupäivä sekä myös tentti. Iso määrä asiaa mikä olisi pitänyt jäädä päähän mutta se ei vain jää. Häviää kuin pieru saharaan vaikka kuinka yrittäisi päntätä. No, näillä mennään ei auta koirien pusut eikä hyvät eväät. Taitaa olla vain niin, että mun koko kroppa on mennyt kesälomalle. Tämä syksy ja kevät on ollut todella iso muutos meidän perheen elämässä ja ihan valtavan työn olen tehnyt tänä aikana. Täytyy sanoa, että nyt on takki ihan tyhjä mutta siltikin pitää pinnistää vielä tämä päivä. Ei tässä auta maamme laulukaan kunhan ei joudu kesällä menemään opistolle tekemään tenttiä uudelleen. Se ei olisi kovin mukavaa koska mä en meinaa tehdä mitään koko kesänä. Vain syödä, nukkua ja haista :)





Ihanaa keskiviikkoa teille kaikille

6 kommenttia:

  1. Hyvä kesäsuunnitelma :) Tsemppiä loppurutistukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vaan olekkin. Kunhan tuo sade vain väistyisi niin voisi röhnöttää tuolla pihallakin...

      Poista
  2. Onnea tenttiin ,toivottavasti sujui hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tentti meni odotetusti...eli ei niin kovin hyvin mutta on tässä aikaa vielä puolitoista vuotta.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!