Translate

sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Tilkkuhommia

Vai pitäisiko sanoa mieluiten jämäpala ompelua? Minulle kaikki mikä jää auunnitellusta työstä jäljelle on tilkkua oli sen koko sitten metri tai puolitoista. Näiden kahden kohdalla on siis tilkkujen koko ollut sen noin metrin. Puseroon on ommeltu vuori verhokankaasta. Tosin nyt mietin sitä, että pitäisikö se ottaa pois sillä paita vaikuttaa jotenkin paksulle. Noh, katsotaan. Mutta paita on nyt minun yksi lempipaitojani, söpö ja naisellinen.
Ja koska olen "omistautunut" turkikselle niin tokihan meinaan käyttää tämän turkiksen viimeistä karvaa myöden. Nyt testasin jälleen yhtä hattu kaavaa ja oikeastaan tykkään tästä kaavasta aika paljon. Istuu napakasti päässä. Olen siis enemmän kuin tyytyväinen ja pakkohan näitä hattuja on jossakin vaiheessa tehtävä lisää.
Tilkkutöitä tulen esittelemään lisääkin sillä minulla on ollut kova homma saada tilaa tehtyä kaikkien ihanien kevät kankaiden tieltä. Olen jo esitellytkin täällä juuri läjän löytöjä mutta koska eilen iski takatalvi niin koitan poistaa siitä aiheutunutta fiilistä niin, että postaan muutaman kuvan uusista kankaistani. Ihan kaikki tuossa ei ole tietenkään mutta nuo ihanat toivottavasti pian valmistuvat. Niin kuin huomaatte niin pitsin määrä vain lisääntyy. Menee tämä päivä kivasti suunnitellessa :)

Burda 8/2011


Burda 10/2011




Mukavaa sunnuntaita kaikille!



10 kommenttia:

  1. Upeita ja hauskoja kuvia :D
    Ihanaa sunnuntaita sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tuosta paidasta onkin tullut mun lemppari.

      Poista
  2. Osaisinpa ommella.. Olet kyllä taitava. Tuo paita on tosi kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloittaa helpoista jutuista ja siirtyy pikku hiljaa vaikeampiin. Ompelu ei lopultaan kovin hankalaa ole. Kiitos :)

      Poista
  3. Ihania kankaita ja tosi kaunis paita! Koiruus on niin ihana, näyttää siltä, että tykkää olostaan. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söpö pelkää korkealta paikkoja. Vähän hupsu koira, tipsut kun useasti tykkää olla korkealla.

      Poista
  4. Tuo paita on niin ihanan romanttinen!

    VastaaPoista
  5. Minusta vissiin on tullut hiukan sellainen romantikko. Tai sitten ei :)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!