Translate

lauantai 25. tammikuuta 2014

Yhdistetty hiuspinni

Minulla tapana hääräillä kaikkea hassua ja olettekin saaneet nähdä niitä hassutuksia niin pinnien kuin sormustenkin muodoissa. Nämä pinnit jäivät jäljelle kun tuunasin piponi uudeksi. Mutta pinnit eivät näyttäneet alastomina yhtään minun pinneiltäni joten otin jälleen kasan kaikenlaista tarviketta sekä hyvän ystäväni kuumaliimapyssyn.

Tarvikkeet:
- kaksi pinniä
- muutama sentti kultaista ketjua
- kahta sifonkia, joista leikattu pieniä ympyröitä
- pieniä lasihelmiä
- koristenappi
- askartelu tupsu
- kuumaliimaa







Mukavaa lauantaita kaikille

10 kommenttia:

  1. Aika erikoinen, olisi kiva nähdä kuinka se laitetaan päähän ja miltä se näyttää sitten käytössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin kuvan nyt viiveellä. Olen valtavan laiska ottamaan kuvia näistä käytössä tai päällä muutenkaan. Siinä olen monasti luvannut kunnostautua mutta ei vaan mitään muutosta tapahdu :D

      Poista
  2. Heippa taas Nelli.Mainitsit tuolla blogissani kipoista pojillesi.Tietenkin voisin lähettää mutta kun sinä olet niin taitava niin niiden tekemiinen sujuisi sinulta tosi helposti kuten vaikka näin

    http://www.kippadesigns.co.uk/choose.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tuosta linkistä. Tarvii katsoa onnistuisikohan mun tekele :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!