Translate

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Kenkien pikamuokkaus

Minulla on useasti huono tapa säästää ihan kaikki. Ja nyt kun isomman pojan jalka on isompi kuin minun niin voinkin pitää itselläni joitain hänen vanhoja kenkiään. Mutta enhän minä nyt voi "poikien" kenkiä käyttää. Ei kai, halusin vain hiukan jotain näihin lenkkareihin. Kun kenkiä koristelee voi tehdä erikseen koristeet jotka liimaa kenkiin tai sitten suoraan niin kuin minä tein. Nämä liimailin kuumaliimalla kiinni mutta tähän voi käyttää myös vaikka niittejä.





Hyvää sunnuntaita

8 kommenttia:

  1. Ompas kiva idea! :) heti tuli "tyttömäisemmät" =D onpas kyl hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kenkien muokkauksia on tulossa lisääkin kunhan saan aikaiseksi :)

      Poista
  2. Tosi kiva idis! Kengät näyttävät paljon mielenkiintoisemmilta, suorastaan huutavat tyttömäisyyyttä. :)

    Mikä kuumaliimapistooli sinulla on? Omani alkaa sanomaan sopimusta irti ja ajattelin ostaa vähän paremman kuin vanha tiimarilaiseni oli. Suosituksia johonkin merkkiin/malliin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Njaa, laitoit pahan...Mulla on ollut laidasta laitaan ja tämä mikä nyt on niin on ollut käytössä keväästä asti. Biltemasta ostin. Pitää aina muistaa, että nuo eivät saa ollaa lappeellaan ja pitää olla sopivaa liimapatruuna siihen, eri merkki voi hajoittaa pyssyn. Tai mun kokemus on tuo. Toki nuo kalliimmat voivat olla paljon kestävämpiä, en osaa sanoa....En ole vielä kokeillut niitä :)

      Poista
    2. Ai niin juu, Bilteman versiota voisi myös kokeilla. :) Tuo tiimarilainen on ihan vaan vanhuuttaan hajoamassa, ei jaksa kuumentua enää. Seitsemän vuotta kesti kohtuullisessa käytössä, ei huono loppujen lopuksi tuon hintaiselle.

      Poista
    3. Se ei paljon maksanut. Tuo Bilteman siis ja hyvin on toiminut tässä touhussa.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. On juu. Välillä hiukan toisen tyylistä, ettei kyllästy :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!