Translate

torstai 9. tammikuuta 2014

Farkusta kirjekuorilaukku

Joskus on vaan sellainen tilanne, että kun päähän iskee idea on se pakko heti testata oli lopputulos mikä hyvänsä. Mutta voi käydä niinkin, ettei ole materiaalia niin paljoa, että saisi jotain kivaa aikaan. Joten ei muuta kuin nopeasti kauppaan hankkimaan puuttuvat tarvikkeet. Näin kävi eilen. Löysin palasen pitsiä ja halusin kovasti nähdä miltä se näyttää farkun kanssa mutta minulla ei sitten ollut sopivan kokoisisa farkkuja enää varastossa, joten pakko oli käydä ostamassa farkkua. Ostin kyllä paljon muutakin mutta kerronkin siitä myöhemmin.
On todella vähiin jäänyt vaatteiden ompelu, lähinnä vain askartelen ja teen muita juttuja kuin ompelen vaatteita. Mistäköhän tämä nyt oikein johtuu? Kankaita olisi vaikka kuinka paljon ja kaikkia ihania malleja mutta jostain syystä ne vaatteet jää niin varjoon kaikelta höpöltä nyt. Mulla on vissiin höpökausi siis menossa. Onko teillä aikoja jolloin teette tai hankitte tiettyjä juttuja vain? Pari takkia pitäisi saada minun valmiiksi. Olisi muutama kesken odottamassa mutta ne vain odottaa edelleen. Ehkä joskus sitten...




Oikein mukavaa torstaita teille kaikille

12 kommenttia:

  1. IIIIIHANA.... mä haluun kans tuollasen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos :) Ei muuta kuin tekemään.

      Poista
  2. Tulipa kaunis! Hyvin sopii farkku ja pitsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Pitsi tuo farkkuun hiukan tyttömäistä sävyä :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla on vaan hullu pää...

      Poista
  4. On kyllä magee, ja herkkä. Pitsi sopii hienosti farkun kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä mä tykkään tuosta efektistä minkä sain tuohon aikaan. Vaikka siinä on kaikenlaista niin ei ole kuitenkaan niin häiritsevän sekametelisoppa.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!