Translate

lauantai 7. joulukuuta 2013

Hei, mitä teille kuuluu?

Minulle on tullut monta uutta lukijaa, tervetuloa kaikille. Toivottavasti viihdytte VillaNannassa :) Mutta mitä teille kaikille kuuluu? Minä itse olen eilisen päivän maannut ja parannellut itseäni ja toivon, että pian pääsen tanssimaan ulos :) Itsenäisyyspäivä siis meni peiton alla vain. Mikä ei ollut huono juttu sillä nyt on pikkuisen parempi olo vaikken terve olekkaan vielä. Esittelen nyt laukun jonka olen tehnyt tilkusta ja kaikesta turhasta härpäkkeestä, kaulassa minulla on huivi joka on tehty mekon helmasta kun se lyhennettiin minimekoksi. Esittelen myös voima ruokamme jolla hemmottelimme eilen.

Mini brunssi

Naudan ulkofile
ja Rosamundaperunat

Jälkiruoka

Tanssahtelua parkkipaikalla

Huivi mekon helmasta

Laukku tilkuista ja härpäkkeistä

Oikein ihanaa lauantaita kaikille!

8 kommenttia:

  1. Hauska laukku !
    Ai mitä kuuluu... ei oikein hyvää, sairasloma jatkuu helmikuun loppuun, eikä sekään varmaan riitä :(
    Paranemista sinulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Toivottavasti tulet kuntoon pian.

      Poista
  2. hyvää kuuluu. mitä nyt angiina vaivaa.. :/ parempi nyt kun jouluna. on teillä taas mahtavia herkkuja ollut. ihanaa viikonloppua sinne :) ps:miulla olis tuota mustaa astiastoa tuolla kaapissa, kiinnostaskos isi salaattikulho siuta? viskaa säpöä jos kiinnostusta löytyy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinullekkin pikaista paranemista :)
      Olen teininä kerännyt tuota sarjaa minulta puuttuu vain viinilasit, joten salaattikulhokin on.

      Poista
  3. ♥hyvää kuuluu,kiitos :) Ihania kuvia!

    VastaaPoista
  4. Hyvää kuuluu, eikä ees mitään tauteja päällä tällä hetkellä :) just päättelin viimeiset langat villatakista, jonka oon aloittanu keväällä 2009! Joten siis hyvää kuuluu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtavaa :) Itse olen tehnyt lapsen villakangastakin vihdoin valmiiksi. Olen aloittanut sen 2004 tuolle nyt 13 vuotiaalle. Takin sai nyt tämä 4 vuotias :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!