Translate

perjantai 1. marraskuuta 2013

Neulehameita

Minun vaatekaappini on siitä omituinen, että se nielaisee vaatteita syvyksiinsä. Sieltä syvyyksistä löytyi kolme ihanaa neulehametta. Ongelmallinen tilanne on se, että kun painoa tullut tämän +20 kg niin maksihame ei ihan taida sopia lyhyenlännälle ihmiselle. Pitää katsoa osaisinko sitä yhdistää minkään kanssa. Pitää sitä kyllä haluaisin. Olen sen tehnyt aikanaan kun olin koulussa vielä ja pitänytkin olen sitä paljon. Mutta nyt kun tuota painoa on tullut niin kaappiin se on jäänyt lepäilemään. Neuleet ovat kyllä talven ihan ykkös juttuja. En oikein muuta käytä silloin. Tämän talven haave olisi neuleleggarit :) Nyt hiukan harmittaa etten ottanut Karnaluksista mukaan enempää tuota lankaa jota sieltä ostin. Siitä tulisi ihan mahtavat neuleleggarit.



Hyvää viikonloppua teille

8 kommenttia:

  1. Oi, hiukanko olisi lämpimät neuleleggarit!

    VastaaPoista
  2. Sekä neulehame, että neuleleggarit on minulla to do ja haluan listalla! Ihania hameita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo neulehameet ovat kyllä ihan mahdootman ihania.

      Poista
  3. Vautsi. Kauniit palmikot tuossa harmaassa hameessa.

    Hyvää Pyhäinpäivää ja leppoisaa viikonloppua

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!