Translate

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Haaste

Olen jo jonkin aikaa kuulunut feissarissa Käsityöblogit-ryhmään ja heillä on viikko haasteita siellä. En ole osallistunut ennen kun minut tuntien en pysty pitämään itseäni asiassa vaan singahtelen minne sattuu ja unohdan koko asian ja haaste jää tekemättä. Nyt olen ylpeä itsestäni sillä muistin eilen, että olen osallistunut tähän haasteeseen ja ei muuta kuin hommiin.
Tarkoitus oli kaivella niitä ällötys lankoja ja tehdä niistä jotakin. Minä löysin isot pinot lankoja jotka ovat ihan kamalia ja tein kahdesta langasta paksun pipan. Vielä en tiedä mitä tälle pipalle teen. Laitanko kiertoon vai pidänkö itselläni. Vaaleanpunainen ja valkoinen lanka sekoittui keskenään ja iso tupsu keikkuu kruununa :) Ihan käyttökelpoinen siis kuitenkin vaikka langat olivatkin lykätty laatikko Ö:n nurkkaan.


Mukavaa sadepäivää

12 kommenttia:

  1. Hieno tuli <3 muutama kerä vähemmän ällötyksiä kaapissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä nyt innostuin kaivelemaan niitä ällötyksiä ihan kunnolla :D Taitaa ällötyslaatikko tyhjentyä piakkoin kokonaan :)

      Poista
  2. Hieno pipo! =) Kiva käydä kurkkimassa muidenkin haasteeseen osallistuneiden tekosia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Joo, kaikilla on ollut niin ihania juttuja.

      Poista
  3. Tosi kiva pipo. Mullakin on muutama suunnitteilla, kunhan saa tuon kyynärpäänsä kuntoon, niin sitten voi taas heilutella puikkoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tahdon nähdä sitten mitä ihanaa olet tehnyt :)

      Poista
    2. Blogini facebook-sivulla on jotain mitä tein tuossa tovi sitten, sellaista perusneuletta. Pitäisi varmaan aktivoitua laittamaan sinne kuvia kirjontatöistäkin. :)

      Poista
    3. Mä kävinkin siellä jo vähän stalkkailemassa :)

      Poista
  4. Kivan värinen ja muutenkin nätti pipo :)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!