Translate

sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Tylsä

Taitaa tulla hyvin tylsä postaus sillä olen niin laiska, laiska ottamaan kuvia uusista mekoistani ja tuunailuistani. Tuolla ne roikkuu ja odottaa parempia hetkiä. Ihan kuin olisin jotenkin kovinkin tehokas ja kiireinen. Sitä en kuitenkaan ole. Vaan laiska mikä laiska. Istun vain sohvalla, tikutan ja tuijotan telkkaria. Käy tämä kyllä niinkin ihan hyvin. 
Suunnittelen joululahjoja. Kyllä vain. Banaanimiehellä on jo kaksi lahjaa odottamassa ja Sammakolla yksi. Päätettiin tosin, että jokainen saa yhden kunnollisen lahjan, se valitaan tarkkaan. Ei mitään turhia tavara röykkiöitä tai muutakaan. Minä sitten vielä teen jotain pientä pukinkonttiin jos ehdin tai keksin. Yksi paita pitäisi saada neulottua vielä ja parit villasukat. Siinä olisi jo hyvä määrä lahjoja.
Mutta tulee jälleen vastaan laiskuus ja en ole saanut hankittua lankoja vielä seuraavaan lahjaan vaan olen tikuttanut ihan muuta. Kaivoin lankavarastoja ja löytyi vino pino lankaa josta ei ole mitään tietoa mitä niistä piti neuloa joten nyt neulon itselleni mekkoa. Eli ei muuta kuin jatkamaan tikututsta :)



Rentoa sununtaita

6 kommenttia:

  1. ♥minusta tuntuu,ettet ole laisinkaan "laiska" (ainakaan sanan negatiivisessa muodossa), sillä niin paljon postailet ihanista tuunauksistasi ja vielä jää "yli", mitä ei me nähdä :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no joo, sähellän kyllä paljon...lähinnä tuo kuvaaminen jää aina :(

      Poista
  2. Ethän sä laiska voi olla, jos samalla teet käsitöitä kun katot telkkaria. Mä kun katon telkkaria, en tee samalla mitään muuta, ku makaan jalat oikosenaan! Enkä oo yhtään joululahjaakaan ostanut saatikka tehnyt vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa olla tekemättä yhtään mitään.

      Poista
  3. Laiska? Justihinsa niin varmaan joo. Mä luulen, että olet ymmärtänyt väärin, mitä laiska tarkoittaa. Oot kyllä niin ahkera touhuamaan ettei mitään määrää. :) Upeaa, että joku osaa ja viitsii neuloa mekon! Mä pitäydyn kyllä vielä pienemmissä neuletöissä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakastan mekkoja joten niitä sitten pitää tehdä monin eri tavoin. Se ehkä minua ajaa neulontaankin :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!