Translate

torstai 24. lokakuuta 2013

Raitaa toiseen suuntaan

Ainahan olen tykännyt raidasta. Raitaa siellä ja täällä mutta tällä kertaa raidat meneekin pystyssä. Minua on myös kritisoitu kovasti teinimäisestä pukeutumisesta, joten liituraitahan sopii erittäin hyvin nyt tähän väliin. Eli jospa nyt aikuistuisin sen verran ja vetäisin liituraitamekon päälleni. Jokainen saa päättää nyt sitten pukeeko liituraita minua vai ei :)
Nyt alkaakin parin viikon etähommat. Kirjaa ja äidinkieltä ja jotain muuta sen lisäksi. EA kortti löytyy lompakosta ja hygieniapassi tuli suoritettua lennossa myöskin. Tää on aika kivaa hommaa. EA2 on seuraavana vuorossa jossakin vaiheessa. Sitä odotan kyllä kovasti. Kiinnostaa nuokin hommat sen verran. Vaikka etähommia on paljon niin hauskaa se on kuitenkin. Minähän olen tottunut tekemään kotona töitä niin tämä ei eroa siitä mitenkään. Aihe vain on toinen.



Oikein nautinnollista torstaita kaikille

8 kommenttia:

  1. Hieno! Ei sun näköisen ihmisen kannata itseään tädiksi pukea. Tai kannattaako minkään näköisen. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hiukan ikuisuus kysymys, että mitä se nainen tai äiti saa päälleen laittaa. Ikäkin tarvitsee toki huomioida. Mutta mitä jos ei halua kuulua mihinkään laatikkoon mihin täälläkin niin mielellään halutaan ihmiset laittaa? Jos haluaa olla vaan ihan minä itse?

      Poista
  2. Mun mielestä kaikki saa pukeutua just niinkun haluaa! =D ja todella tyylikäs mekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. On kurjaa, että vaikka miehet eivät pakoita pukemaan kaapua päälle niin sen haluaa tehdä toiset naiset.
      Kiitos paljon :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!