Translate

keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Pitsitoppi

Vaikka ulkona on koleaa ja vettä sataa niin siltikin pitsikankaat lämmittää paljon. Tai ainakin se lupaus ihanasta kesästä lämmittää. Hassua on se, että minun pitäisi keskittyä opelemaan takkeja ja muita ihania syys asuja mutta haikailen niin viime kesää joka katosi niin nopeasti. Oli niin ihana ajella fillarilla lämpimänä päivänä ja tutustua tuon joen ihananuuksiin. Todella, minä olen kesäihminen. Onneksi on noita talven juhlia tulossa jotta jaksaa odottaa ihanaa ensi kesää.
Minun pitsitoppini odottaa kaapissa tulevaa hyvin innokkaana. Ehkä sen voi pukea juhlaksi päälleen talvellakin mohair hihakkeet sopivat hyvin lämmikkeeksi. Ken tietää minne toppi vielä pääsee mukanani matkustamaan. On ihana ommella ja tehdä juttuja, siitä tulee hyvä mieli niin itselleen kuin niille joille teen. Oodi ompelulle siis :)

Sateesta huolimatta ihnaa keskiviikko päivää teille kaikille

10 kommenttia:

  1. Nyt en voi muuta kuin nauraa..... että mitäs minä sanoin pitsistä :D
    Ihana ja romanttinen !

    VastaaPoista
  2. Tosi suloinen toppi :) Kyllä pitsi talveenkin sopii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Sopii kyllä ja pakkohan mun on kokeilla tuota niiden mohairhihakkeiden kanssa.

      Poista
  3. Tässä vaiheessa kyllä tulee aina se olo, että pitäisi päästä johonkin missä on kesä. Noin kesäiset vaatteetkin, äääää, mene pois talvi!! Onneksi joulu kumminkin tulee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on kyllä kesää niin ikävä kun katsoo ikkunasta ulos :/

      Poista
  4. Todella ihana toppi! Nuo kengät tuovat asuun ihanaa villiyttä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Noi kengät ovat niin mahtavat.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!