Translate

perjantai 4. lokakuuta 2013

Mies esiin

Niin minulla on tosiaan sellainenkin. Ihana nuoria ja vetreä mies. Keittää aamukahvit ja tekee hyvää ruokaa. Ostaa lahjaksi kenkiä :) Tämä viimeinen asia onkin monia ihmetyttänyt. Minä kun en saa kukkia vaan kenkiä. Se sopii minulle, suurelle kenkä friikille. Mutta nyt on kyse siis minun miehestäni...Hän nauttii kyökin tuomasta mahdollisuudesta ja tekee muuten mahdottoman hyvää pastaa. Voisikin jokin kerta taas tehdä jotain namia :)
No niin siis mieheni oli niin ihana tässä eilen, että kokkaili herkulliset pihvit hampurilaisten väliin ja leipoi kokeeksi muffineja (minä en osaa niitä tehdä). Ja arvatkaa onko hyvää.
Tämä on ihan oikeasti tämmöinen pimpeli pom postaus koska olen niin onnellinen ihanista uusista saappaistani jotka mieheni toi minulle juuri. Pakko oli ne jotenkin esitellä kaikelle kansalle ja paras tietenkin koko mies esitellä ja hukuttaa kaikkeen namnam juttuun.



Neule on minun neulomani

Tämä oma tekemä takki on minun rakas ja
kaulalla keikkuu neulomani tuubihuivi


Oikein ihanaa ja riemukasta viikonloppua

8 kommenttia:

  1. Aika ihana mies ja ihanat saappaat !Hyvää viikonloppua Nelli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ja saappaat ovat aivan ihanat <3

      Poista
  2. Ja tuttu viini,nyt vasta huomasin;D

    VastaaPoista
  3. Kyllä sun kelpaa! :) Mullekaan mies ei osta kukkia, ellei puutarhan kasveja lasketa, sen sijaan saan koruja ja käsilaukkuja. Kelpaa, kiitos. :D Makeet saappaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nekin on mahdottoman hyvä vaihtoehto kuitenkin :)

      Poista
  4. Ihanaa kun omistat noin huomaavaisen miehen. Kyllä häntä pitääkin leivoksilla palkita :)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!