Translate

torstai 31. lokakuuta 2013

Erilainen farkkutakki

Farkku on mun ihan ykkös materiaali. Siitä saa tehdyksi melkein mitä vain. Omat suosikit löytyvät täältätästä, tässä ja täällä. Ihan kiusallani laitan klikkailemaan :) Farkusta voi siis tehdä melkeimpä mitä vain. Täältä blogista puuttuu kaksi laukkua jotka olen joskus tehnyt ja lupaan nekin esitellä pian. Materiaali tässä takissa on aika kovaa, sisustukseen tarkoitettua. Minun oli pakko ensin pehmentää kangasta hankaamalla sitä muutamia kertoja asfalttiin ja pesemällä korkeissa lämpötiloissa. Kun ompelin takin niin pehmensin sitä lisää rautaharjan kanssa. Vielä teen kulutuksia mokkaharjalla ja jotenkin olisi kiva tehdä turkiksesta irto-osa huppuun...katsotaan.


Mukavaa torstaita

12 kommenttia:

  1. Tosi nätin mallinen ja kauniin värinen farkkukangas :) Hieno on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tuo malli kävis kyllä myös villakankaaseen, oikein paksu sellainen.

      Poista
  2. Tää on melko upee! Kelpais mullekin ja pitääkin nyt kiittää ideasta. Mä ostin 10 metriä farkkukangasta, josta ompelin verhot. Verhot on menossa vaihtoon, jolloin mulle siis jää 10 metriä valkoista farkkukangasta, jolle en ole keksinyt käyttöä. Housuja en osaa tehdä, enkä hametta halua. Mutta mähän teenkin siitä takin! Ehkä useammankin, kun tuosta riittänee kangasta lastenkin takkeihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on sulla kangasta. 10m palasta tulee kyllä paljon muutakin kuin takit teille :D

      Poista
  3. On sinulla mielikuvitusta ja taitoa !

    VastaaPoista
  4. oih..ihan mahtava! kelpaisi miullekkin tuon mallinen farkkutakki vaikka farkkutakkeja inhoanki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mulle taas ne on todella rakkaita :P voiko niin edes sanoa?

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!