Translate

keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Pikkuinen kirjekuorilaukku

Tai eihän tämä nyt niin pikkuinen ole. Tilkkulaatikosta löytyi aika iso pala kangasta josta on tehty takki aikanaan, sen kaveriksi löytyi vanha lakana, pala nahkaa sekä vanha nappi. Näistä tuli yhteensä kiva laukku. Kivempi olisi ollut jos olisin huomannut kiinnittää läpän oikein päin. Näin olisi ruudutkin ihan kohdillaan. Sitä kuitenkaan ei kukaan katso kun se on vain minun käytössäni.
Samaan syssyyn on näytettävä mitä ihanaa se mies toi kotiin...siis vanha ja kulahtanut pikkupöytä jonka valtasi jo minun neulelehteni. Tuohon pitäisi vaihtaa laatikoihin uudet vetimet kunhan saan sellaisen touhun aikaiseksi. Sitten se on hyvä, ensin meinasin maalata sen mutta tykkään siitä oikeastaan noin enemmän. Vanha ja kulahtanut niin kuin minäkin :)




Oikein ihanaa keskiviikko iltaa 

6 kommenttia:

  1. Kivan näköinen ruutupussukka :)

    VastaaPoista
  2. Hieno kirjekuorilaukku! Mun tekis mieli tehdä myös tuollainen, mutta en tiedä, missä sitä käyttäisin. :D Suosin olkalaukkuja. Ahdistun, jos kädet eivät ole kokoajan vapaana.

    Ihana toi pöytä! Tarviiko sitä edes maalata? Vanha on usein kaunista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Voihan tuohon aina tehdä remmin. Paljon näkee myös sellaisia jossa on käteen sellainen lenkki ja sitten se roikkuu siinä. Mä olen huono laukkujen käyttäjä mutta näitä olen alkanut käyttää jostakin syystä.

      Ajattelin ihan samaa ettei pöytää maalaisi, vaihtaa vain nupit. Sopii paremmin noin meidän makkariin.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!