Translate

perjantai 13. syyskuuta 2013

Eräjormailua

Minun kohdallani leiri loppui lyhyeen sillä sain jonkin mahapöpön ja jouduin kotiin. Luonto oli kaunista, porukka on mahtava, meillä on hyvä henki porukalla ja osataan hyvin hyödyntää kaikkien osaamista. Itse metsässä eläminen ei ole ollenkaan mun juttu. Ei terveenäkään. Vaellus on kivaa ja muutenkin kaikki mitä tehtiin tuolla, opin monta uutta asiaa mutta kyllä mun pitää saada tulla kotiin kun hommat on hoidettu. Prinsessa mikä prinsessa. Tässä muutama kuva reissusta kuitenkin.












Luonnonlähde ja vesi maistui erittäin hyvälle.

Mukavaa päivää kaikille!

10 kommenttia:

  1. No voi harmi.
    Kauniissa maisemissa te kyllä retkeilitte .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä tälle mitään mahda. Vaikka kuinka harmittaisi, että oli tultava kotiin.

      Poista
  2. Ihanat maisemat.Metsässä kyllä viihtyisin,mutta ehkä korkeintaan yhden päivän.Toivottavasti olosi on jo parempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis luonto todellakin. Eilen jo olin jalkeilla enemmän ja söin muutakin kuin mansikkakeittoa.

      Poista
  3. Hienoja maisemia, toivottavasti on jo parempi olo. Mä olen ihan samanlainen, tykkään hurjasti kulkea metsässä ja käydä esim. sienessä (ylläri...), mutta kotiin mielellään yöksi. Vesiklosetti ja suihku ovat niin rakkaita nykyajan ylellisyyksiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun itse on sen ikäinen, että muistaa vielä sen kun vedet kannettiin sisään ja käytiin huusissa kun kotona ei ollut vessoja niin kyllä vain se ylellisyys on ihan numero ykkönen :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!