Translate

tiistai 24. syyskuuta 2013

Aamuinen pikapaita

Eilen aamulla oli hiukkasen hankalaa valita vaatetta päälle tai minä olin hankala kun mikään ei kelvannut. Onneksi koulu alkoi sen verran myöhään, että ehdin tehdä itselleni paidan. On muuten aivan mahtavaa kun jos mitään kivaa ei kaapista löydy niin tekaisee nopeasti jotain uutta. Paita on todella miellyttävää paksuhkoa trikoota. Toimi tarkoiksessaan hyvin.
Minulla on se, että jos vaate ei toimi niin silloin ei ole hyvä olla ollenkaan. Se sitten näkyy ympäristöönkin. Se taas ei ole hyvä tuossa koulutuksessa, että niin huono fiilis on päällä koko ajan. Siksi olen tarkka vaatteista ja kengistäni. Minulla pitää olla hyvä fiilis kun menen ulos ovesta. Päälläni on muuten myös neule jonka olen aikanaan neulonut. Ihan lemppari takki ollut muutaman vuoden jo. Ja se näkyy kyllä takista.



Suklaatorttu

3dl sokeria
1 1/2dl vehnäjauhoja
2tl vaniljasokeria
1/2tl suolaa
4rkl Kaakaota
Sekoita kuivat aineet keskenään.

150g voisulaa
2 munaa
Sekoita nopeasti voisula ja munat keskenään ja taikinaksi muiden aineiden kanssa. Kaada taikina voideltuun ja jauhoitettuun vuokaan (tai käytä leivinpaperia) ja paista 20 minuuttia 200-asteisessa uunissa. Kakku saa näyttää hieman tahmealta ja puolikypsältä valmiina. Tarjoa kermavaahson kanssa.

Omaan torttuuni tein suklaakuorrutteen


Oikein ihanaa tiistaita teille

8 kommenttia:

  1. Voi vitsi, ollapa sun tarmosi. :) Yhtäkkiä ompelet paidan ennen koulua. Olet kyllä näppärä. Tuo neuletakki on aivan mieletön! Kiitos piristävistä postauksista. Niitä kaivataan täällä. Söpö herkkukakku muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ollut mitään päälle pantavaa :)

      Poista
  2. Ihana takki sulla:) olet kyllä tosi toimelias:)

    VastaaPoista
  3. Olet kyllä taitava! :) täytyy kokeilla suklaakakkua, ensiviikolla onkin sopivasti tarvetta kakulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sitä kakkua täytyy kokeilla, se on niin hyvää ja varsinkin kun antaa maustua sen jääkaapissa kokoamisen jälkeen niin...ai että :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!