Translate

lauantai 24. elokuuta 2013

Liian minimekko

Tulipahan tässä aamutuimaan mieleen, että millaiset aamutoimet teillä on? Minä istun koneella ja luen blogini sekä postaan oman juttuni, kahvi vieressä tietenkin. Nuorin touhuaa isänsä kanssa aamun. Lehti on vaihtunut blogeihin :)

Uusi mekkoni on tehty tilkun palasesta ja jälleen helma on ihan liian lyhyt. Onneksi on juttuja mitä voi laittaa tuonne alle. Kangas oli niin suloinen, että pakko oli ommella siitä jotakin ja valitsin sitten oman hömelön topin kaavan. Tätä malliahan on tehty tässä ja täällä. Valmiskaavaa ei siis ole olemassa ja helma vain muuttuu näissä.


Flunssa on pikkuisen jo hellittänyt ja luulenkin, että flunssan joukossa on mukana allergiaa sillä näistä särkylääkkeistä ei juuri apua ole. Olen kuitenkin herkutellut tässä välillä...mieli kun tekee herkkujakin. Ja minun suurta herkkua on jokiravunpyrstöt...Herkuksi lasken myös lohen ja uuniperunat. Niillä saa mielen aika virkeäksi ja iloiseksi. 




16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tuo on todella herkullista salaattia.

      Poista
  2. Ei olisi pitänyt tulla ennen aamupalaa katsomaan blogiasi. Ihanat ruoat. Mekko on todella pirtsakka kuten kantajansakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sinulla on sellainen herkkublogi, että oksat pois.

      Poista
  3. Minä lopetin kesällä paikallisen sanomalehden tilauksen. Ajattelin, että on hyödyllisempää lukea kirjoja aamupalalla. Lukemista kertyi sanomalehden myötä liiaksi asti, ilmaislehdet riittävät minulle ihan hyvin. Joskus luen aamupalapöydässä blogeja. Tosi herkullisen näköistä tuo salaatti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutamassa blogissa olen nähnyt sanomalehdistä tehtyjä upeita kirjekuorilaukkuja :) Tuli vain mieleeni...Jokiravunpyrstöt on todella maukkaita ja varsinkin salaattiin oikein hyvä lisä.

      Poista
  4. Ihanat kuvat! Mä rakastan noita sun poseerauksia, niin ilosia :)

    VastaaPoista
  5. Ihana mekko/toppi. Mä yhdistäisin myös mustiin pillihousuihin ja korkeisiin punaisiin korkkareihin ;D

    Mun aamurutiininn kuuluu myös koneella hengailu kaakaomukin kera: tsekkaan eka s-postiti ja sen jälkeen syötteenlukija. Vasta tämän jälkeen olen valmis syömään aamupalaa :)

    VastaaPoista
  6. Ihailen tyyliäsi ja näitä upeita kuviasi.

    Mietit aamutoimiamme. Minulla on toinen kesälomaviikko ja lääkekuuriviikko menossa. Heräsin samaan aikaan kuin töihin olisin menossa. Puin bikinit ylleni, otin kahvikupin ja suuntasin ulos. Uskomatonta, mutta aurinko ruskettaa ihoa vielä. Etsin tuulettoman paikan ja kiersin jakkaran kanssa ympäri tonttia. Aurinko paistaa tosi matalalta ja vähän aikaa paikkaansa, joten minun toimiini kuului etsiä aurinkoisin läntti tontiltamme :D

    Mukavaa viikonloppua sinulle.

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva mekko! Ei näytä liika lyhyelle kuvassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Eihän se tavallaan ole semmoisen lyhyt mutta jotenkin mulle tulee semmoinen olo, että on aivan liian lyhyt...

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!