Translate

keskiviikko 21. elokuuta 2013

Bolero

Pitkään olen miettinyt, että tämä bolero on kuvattava päällä vaikka kuvia kyllä tästä on mutta toisesta kankaasta. Monet ovat myös huomanneet, että minun tilkkutyöni eivät ole ihan sama asia kuin siitä ajatellaan. Minä en osaa tehdä sellaisia hienoja peittoja mitä monet osaa. Ei riitä edes kärsivällisyys. Minun tilkkuni pääsevät aina jonkun päälle. Tämä bolero ei ole ainoa ja on muutoin yksi suosikkini vaikkei juuri päälläni ole nähty.
Koska olen kipeänä, tylsistynyt ja muutoinkin aivan pihalla niin laitan uuden postauksen täksi päiväksi. Kommentteja ja mielipiteitä saa laittaa, istun nimittäin sohvalla ja tapitan telkkaria ja salaa vilkuilen joko joku huomaa mun postauksen :) On siinäkin jotain puuhaa. Kun rullaatte tätä postausta alaspäin niin muistakaa hymyillä sillä viimeisenä nappaan kuvan teistä :)




Mukavaa iltaa kaikille!!

6 kommenttia:

  1. Voi sun kanssas, vai koitat sä vilkuilla, josko joku huomaisi uuden postauksen...noh, mä huomasin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi, juu...silmä kovana tuijotan ruutua :D

      Poista
  2. kivat housut :) mää oon kans kipeenä, maku- ja hajuaisti lähti just :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Toivottavasti paranet pian. Mulla ääni palailee hitaasti :)

      Poista
  3. Söpö bolero. Sairastaminen on tylsää, varsinkin kun on tekeväistä sorttia. :)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!