Translate

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Vanha T-paita ja hassut housut

Ihan ensin minun on ihan pakko näyttää kuva jonka löysin täältä blogistani. Kun tuo Sammakkomies oli pikkuruinen poikanen niin tein hänelle pupupuvun. Voi vitsit, että oli söpö se päällä...katsokaa nyt. Ihana pupumies. Taitaa olla tuo asukin jossakin tallessa kellarissa. Kai pojalle voisi nyt vaihteeksi tehdä jonkin toisen tuollaisen? Vaikka apinapuvun? Mitäs sanotte?

On se ihanaa mitä kaikkea hupsua sitä on tullut ommeltua. Muistan miten paljon poika tuota haalaria päällään piti. Ihan lemppari asu kotona ja välillä kodin ulkopuolellakin. Ihana :)
Itselleni olen työstänyt kovasti kaikenlaista jälleen vaikka kesä alkaa olla ohi niin kesävaatteita kovaa vauhtia tulee tai ainakin yritän vielä kesävaatteita tehdä. Oikeastaan jo odotan syksyn ihania kankaita ja värejä.

Miesten T-paita muuttui ilman omelukonetta topiksi minulle ja La mia Boutique 3/2011 mallin housut, jotka löytyivät kaapin pohjalta on otettu käyttöön vihdoin. On ihan hassua, että teen kaikenlaisia löytöjä kaapistani. Voin nyt siis todistaa, että minulla on paljon vaatteita joita en ole koskaan käyttänyt. Jotkut myyn ja toiset pidän. Nämä housut pidän.

WobiSobi


Oikein ihanaa päivää kaikille!!


10 kommenttia:

  1. Ihana pikku pupunen :) Mä oon halunnu ommella itelle just tollaiset pöksyt missä on pitkä resori! Jos sulla on jakaa mulle viisauksia housujen ompeluun ilman kaavoja otan ilolla vastaan :) Oon ommellut housut viimeksi ala-asteella ja päätin että teen ilman kaavaa ku lehtien kaavat ei todennäköisesti sovi mulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja käytti tuota pukua kyllä ihan joka paikassa. Laitoin sinulle linkin kirjaan mistä voisit kokeilla niitä housuja. Monet ovat kirjaa paljon kehuneet eli kannattaa kokeilla.

      Poista
  2. ♥ ihana pupujussi..täällä oli yksi tyttö innoissaan vähän vastaavasta asusta.. :) Hauskan rento paita sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu koti niin ihanalle kun pikkuiset pupuset loikkii :)

      Poista
  3. Tuo pupupuku on kyllä todella ihana :)

    VastaaPoista
  4. Söpö pupujussikka. ♥ Hyvännäköiset housut. Tykkään tuosta resorista, olisi tosi käytännöllinen. (Hmmm. Yhdet pitämättömät puuvillahousut taitavat päätyä modifikaatioon.)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. On kyllä. Apina puku tosin sopisi paremmin.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!