Translate

maanantai 15. heinäkuuta 2013

Parempi mieli?

Alkaa olla parempi mieli. Siihen auttoi eilinen iltapäivä ystävän seurassa. Saatiin ensin mukavasti kokattua vähän suupalaa jota tarjoiltiin vieraallekkin. Sai istua ja nauttia niin ruuasta kuin seurastakin. Siitä tosiaan tulee paremmalle mielelle :)

Kestitykset jatkuu tänään kun tyttäreni saapuu kyläilemään kaverinsa kanssa. Se on minulle vain mukavaa. Minä kun tykkään kestitä vieraita. Olen netissä törmännyt sellaiseen, että vieraille ei tarjoilla ruokaa tai ei kutsuta ystäviä päivälliselle, syitä tuohon on monia. Itse vierastan koko ajatusta. Ravintola on ihan eri asia kuin se, että tekee kotona jotain super herkkua ja saa olla rauhassa kotona.

Lohta ja coucousia
salaattia


Tiikerikakku ja kermavaahtoa

Mansikkarahkakakku


Näitä ilmeitä jaksaa katsoa 


Toppi on tehty tilkusta ja on aivan sama malli mikä lötyy klikkaamalla
Toppi

Oikein ihanaa alkanutta viikkoa!

6 kommenttia:

  1. Iloinen poitsu! Kiva toppi, toi helma on hauska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen niin innostunut tuon tyylisestä nyt kuin tuo toppi.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos :) Kakku oli ihan tavattoman hyvää ja mieheni tekemää tietenkin.

      Poista
  3. Onpa upea ilme taaperolla. Upeita ovat myös herkkusi. Mukavaa päivää.

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!