Translate

torstai 18. heinäkuuta 2013

Mekko ja hamonen

Laitetaanko tähän väliin pieni päivänasu pläjäys? Itse tehtyjä tietenkin. Mun on päästävä myös kertomaan silmistäni. Basedowintautiin liittyy silmäoireet ja minulla ne ovat olleet todella pahat. Leikkauksen jälkeen tilanne helpottui mutta ei tietenkään parantunut. Silmälääkäri tarkisti silmäni, että onko tauti vaurioittanut niitä. Ei ole, silmät ovat kunnossa mutta minulla erittyy kyynelnestettä kolme kertaa vähemmän mitä normaalisti kuuluu. Eli nyt on sitten rasvaa ja öljyä ja tekokyyneliä joita käytän tästä eteen päin. Sekä tietynlaiset aurinkolasit pitää hankkia jotta voin suojata paremmin nämä hyvin herkät silmäni.

Aamutaivas



Paitamekko on ollut tuolla kaapissani muutaman vuoden piilossa. Sekin on siis unohtunut sinne. Olikin mukava yllätys kun löytyi. Rennommin mennään farkkuhame ja toppi linjalla. Mekko ja farkkuhame on muistaakseni molemmat Käsityökerhon malleja. Toppi taasen on Patrones lehden malli.

Minulla on iso sisustus ongelma nimittäin tuo tanko pitäisi saada tyhjennettyä tuosta pois. Nuo vaatteet eivät vain mahdu mihinkään. Siksi olenkin pitkän harkinnan jälkeen ajatellut tässä hiukan syksymmällä arpoa lukijoideni kesken yhden tekemäni retromekon. Mekko sopii hyvin syksyyn niin siksi vasta silloin. Mutta eihän se nyt riitä vielä mihinkään vaan täytyy kuvata tuonne löytölaariin nyt ne vaatteet jotka olen ajatellut myydä pois. Parhaat päältä kannattaa viedä. Olen vain ollut hiukan laiska kuvaamaan noita kaikkia juttuja.


Nautinnollista torstaita teille kaikille!

2 kommenttia:

Kommenttia ihan estottomasti vain!