Translate

lauantai 27. heinäkuuta 2013

Hullutukset

Jos ette vielä tienneet millainen olen niin minäpä kerron. Eilen ukkonen kiusasi minua, salama löi ja sade paukutti ikkunaa. Minua kiukutti sillä olisin halunnut lähteä pyöräilemään. Pelkään muuten ukkosta ihan kauheasti :/ Puolilta pöivin ukkonen rauhottui ja ihana aurinko ilmestyi kutittamaan nenää taivaalle. Ja minähän sitten ilmoitin, että nyt mennään. Joko muu porukka tulee mulaan tai jää kotiin, miten vain. Ongelma oli se, että eihän meillä oltu vielä syöty mitään ruokaa...aamupala vasta. Joka tapauksessa ilmoitin, että minä lähden ja jos toiset haluavat mukaan niin hyppäävät pyörien selkään nyt.

Kuinkas kävi? Saatiin kunnon sade niskaan ja minä sen lisäksi kyyneleet kun ukkonen viahastui oikein kunnolla. Mutta minä olin päättänyt lähteä retkelle niin me myös menimme retkelle. Minun pelostani viis ja kiukkuista ukkosta potkaisin takamukselle. Minähän poljen vaikka olisin miten kastunut ja nälkäinen.

Aina tietenkin itse ommellut sortsit. Mahdollisimman epäkäytännöliset pyöräilyyn pitää
tietenkin aina valita.











Oikein maukasta lauantaita teille kaikille!

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi sinulla. Löysin tänne Romulyylin sivuilta. Nyt alan kahlata vanhempia postauksiasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, tervetuloa :) Blogi on paljon muuttunut tässä mutta hulluttelut jatkuu kyllä..

      Poista
  2. Tulin takaisin tänne lämpimään ja tuo ukkosilma sopisi mulle aika hyvin nyt;D Hienot kuvat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulla on ollut aivan mahtava loma :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!