Translate

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Mekko

Olin aivan unohtanut, että kaapissani on tämä mekko. Se oli pakko heti laittaa päälle kun sen esiin kaivoin. Minulla on todella huono tapa olla kuvaamatta näitä päälläni, laiska kun olen ja aina ei kuvaajaa ole paikalla niin se vain jää. Nytkin tuossa tuolilla on iso kasa uusia juttuja joita ei ole mitenkään kuvattu kun ei ole ollut sellaista hetkeä. Olen kuitenkin pyrkinyt kuvaamaan niitä aina kuin mahdollista vaikka jälkeen päinkin, niin kuin nyt.

Kun puhutaan valmiskaavoista niin minulle parhaat kaavat ovat Burdan ja La mia Boutique. Niitä ei juuri joudu muokkailemaan mitenkään. Muut kaavat eivät oikein istu, ovat liian isoja jostain ja liian pieniä toisesta kohtaa. Kaikkia mahdollisia on tullut kokeiltua :)


Eilen oli kyllä aika mahdottoman huono ilma täällä. Kylmä ja sadekuuroja, meillä vietettiin suosiolla päivä sisätiloissa. Pelattiin, katseltiin leffoja, leikittiin, rakennettiin partsille maja ja vain nautittiin. Pojilla oli oikein mukavaa siitä huolimatta vaikka eivät ulos päässeet.








Olkoon voima kanssanne!


10 kommenttia:

Kommenttia ihan estottomasti vain!