Translate

torstai 20. kesäkuuta 2013

Lötkö paita

Minun lemppariompelut on juuri niitä, että leikataan vähän siitä ja tästä ja surautetaan muutama sauma ja valmista tuli. Ei muuta. Helppoa ja nopeaa, se on mun juttu ihan täysin. Ja tämä paita ei ole yhtään isotöisempi. Paidan ensiesittely on täällä mutta nyt nostan sen kun tämä pika DIY on saanut minusta kovan otteen. Mittoja siinä ei näytä olevan mutta mitat on helppo itselleen sopiviksi fiksailla.


Vanhasta miehen paidasta olen tehnyt kotitunikan
vähän saksia ja neulaa ja lankaa
ei tarvita konetta ollenkaan

Meillä nukutaan taas aivan sekaisin kaikki



Oikein mukavaa torstaita kaikille!!

4 kommenttia:

  1. Näppäriä pikatuunauksia taas. Mä olen alkanut omaksumaan samaa asennetta - tein Neidille pituudeltaan lyhyiksi jääneistä romperseista parit t-paidat. Niksnaks vaan ja helmaan ommel. Lapsukainen on taas onnellinen, kun saa pitää lempivaatteitaan vielä. Kiitos sinun, olen oppinut ymmärtämään vaatteiden uusiokäyttöä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtavaa :) Tulee niin ihana olo jos on joku saanut iseoita minun hupsutuksistani :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!