Translate

keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Hehkutushaaste

                            Sain Peipon pesältä hehkutushaasteen, Oikein valtavasti kiitoksia !!



Kirjoita postaukseen kiitos jollekin blogille tai bloggaajalle. Vaihtoehtoisesti voit kehua blogia, johon palaat kerta toisen jälkeen tai hehkuttaa meille muille blogia, joka on inspiroinut sinua. 

Suosittele. Mukaan saa laittaa pienet perustelut tai tarinan. Näin sinä ja minä saatamme myös löytää lukulistallemme jotain uutta ja ihanaa. Haastetta saa jakaa eteenpäin omassa blogissa ja haastekuvan saa napata halutessaan mukaan. Laitetaan hyvä kiertämään.

Minä haluaisin kiittää, kehua ja hehkuttaa seuravia blogeja:

Tämä on super vaikea vaihe sillä nyt olen muokannut lukulistani sellaiseksi, että kaikista niistä saan paljon inspiraatiota ja nautin jokaisen postauksesta valtavasti. 

Nautin katsella Yalin ihania kuvia värikkäästä Tel Avivista.

Saa myös tämän kun on niin villi ja vapaa ihanuus.




8 kommenttia:

  1. Kieltämättä kivoja blogeja! Siirtyivät myös mun lukulistalle :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanainen! Ja sinullekin onnea tunnustuksen johdosta. Mutta en tiedä jos osaan itse laittaa tällaisen eteenpäin;mukavia blogeja on niin monta listallani ja vaikeaa kehua ihan vain muutamia....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Se valinta onkin todella vaikeaa. Minulla kun ei tuo lukulista ole esillä niin kiva on laittaa välillä teitä esiin. Tosin pitää aina tarkistaa ettei aina laita samoja vaan yrittää kaikki vuorollaan laittaa esiin :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!