Translate

maanantai 6. toukokuuta 2013

Lenkkeilyä

Eilen kun valitin tuosta allergiasta niin pakkohan mun on vähän kivempaa laittaa nyt. Eilen satoi ja olo heti parani hivenen. Pääsi lähtemään kunnon lenkille, ei tuo pikkuinen pentu ole vielä ollutkaan muutaman tunnin kierroksella :) Kyllä tuosta ainakin hyvä lenkkikaveri tulee, Nuppu jälleen nautiskeli lenkistä rattaissa.

Löydettiin kaksi laatikkoa tilkkuja ja kankaita appiukkoni luota ja sen lisäksi raahasin kassillisen vaatteita kotiin, nyt ainakin tulee jotain uusia vaatteita tehtyä, heh. On se aikamoinen temppu kun en ole pariin kuukauteen ostanut yhtään kankaita ja silti uusia vaatteita tulee väännettyä. Hauskaa hommaa.

Olopaitani on tehty paksusta trikoosta, samaa kaavaa olen käyttänyt täällä ja täällä

Olen myös värjänyt tukkani ja leikannut itse tuon mallin

Änli pötsi-peli käynnissä

Oikein ihanaa maanantaita teille kaikille!!

8 kommenttia:

  1. Heti kiinnitin huomiota hiustenväriin, on tosi kiva. Änli pötsi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tykkään itsekkin tosi paljon. Vaikka oma tukka on aika punainen niin on kiva saada siihen välillä toisia punaisen sävyjä.

      Poista
  2. Tosi kiva tukka. Näytät tytöltä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D En kai mä muulloin näytä pojalta :O hihi

      Poista
    2. Et kyllä näytä varmasti pojalta ikinä, en vaan osannut kehua kätevämmin. Mutta siis, tosi tyttömäinen look!

      Poista
    3. Hihihi, mä vaan vähän kiusasin.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!