Translate

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Kaikenlaista kuvaa postaus

Niin puuhantayteistä viikonloppua on ollut, että ajatukset menee ihan sekaisin. Siksi taitaa tämäkin postaus olla aivan sekaisin. Tuntuu ettei mitään kunnon järkeä ole päässä tällä hetkellä ollenkaan. Hutkin ja sutkin vain minne sattuu ja sattuu aina päähän. Voivoi, sitä se sitten on. Joku järki tähän tarttis kyllä nyt saada taas. Järjestystä taloon niin sanotusti :)

Tuossa kun siivoilin näitä kaappeja mieheni kanssa niin nappasin aika ison määrän vaatetta joista pitäisi tehdä uusia juttuja. Suunnitelmia onkin tuhat ja sata, välillä pääsen niitä toteuttamaankin kun on nuo tilkut vielä ja sitten kaikkea muutakin ja tietenkin kaikki ne jutut mitkä ovat kesken...

Miehen vanha T-paita muokkautui ihan toisenlaiseksi ja näitä onkin nyt tullut kovaa vauhtia monta. Olen halunnut harjoitella tekemään kaikenlaisia punouksia ja siksi monet paidat on päässeet minun hyytävään syleilyyn. Tyttöni saa kyllä osan noista minä pidän itselläni esimerkiksi juuri tämän paidan.


Minulla ei ole ohjetta miten tuo tehdään mutta laitan videon jossa näytetään aika hyvin muutama erilainen tapa miten perusjutut tehdään.  klikkaa tästä

Pikkuisen minua harmittaa niinkin typerä asia kuin, että kunnon kevättä ei ole ollut. On siis jäänyt monet kivat kevätvaatteet käyttämättä meikäläisellä. Möh, Ei sille nyt mitään voi mutta hiukan sellainen ärsytys välillä tulee  kun katselee mitä kaapista löytyy. Eilen oli hiukan sellainen ilma, että pääsin laittamaan päälleni neuletakin josta tykkään ihan hirmuisen paljon. Siitä on jonkinlainen kuvituskin minulla täällä
Kuvat ovat valitettavasti tummia mutta toivottavasti jotain saa selvää. Helppo ja yksinkertainen neuletakki siis. Ompeluun ei kauaa mene ja reunapitsikin on super helppo.


Neuletakista hypätään suoraan tilkkutöihin ja esittelen jälleen vyölaukun. Olen aika innostunut nyt näistä vyölaukuista. Tämän voi kiinnittää suoraan housujen vyölenkkeihin. Helppo ja yksinkertainen. Puhelin ja kortit sekä avaimet mahtuvat hyvin mukaan. Muuta ei sitten tarvitakkaan. Mielestäni vyölaukulla on vähän turhan huono maine. Ne kun ovat ihan huippu käteviä.

Toinen vyölaukku täällä

Muutama kuva tulee vielä, koittakaa kestää. Meillä nuo pojat kun ovat kovia linssiluteita ja heistä on tuhat ja sata kuvaa olemassa niin pakko niitäkin on välillä johonkin kohtaa laittaa. Aina tulevat kamera kourassa minun tai mieheni luo ja pyytävät ottamaan kuvia. Mukavaa kun tahtovat muistoja :)

Banaanimies netissä

Sammakkomies partsilla

Kun minä olen tuota palautetta ruokatottumuksestamme saanut niin valitettavasti jatkamme silti samaan suuntaan ja syömme mitä tahdomme ja eilen lautaselta löytyi bataattimössöä ja haukipihviä. Salaattia ja tietenkin minun herkkuani mango-jokirapusalaattia. Se on asia jota en voi vastustaa.


Oikein nautinnollista sunnuntaita teille kaikille!





8 kommenttia:

  1. Onpas kiva tuo paidan selkäosa.
    Nami ruokaa teillä aina, meillä niin tavallista !!
    Mukavaa sunnuntaipäivää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta meillä on ihan tavallista ruokaa vain :o

      Poista
  2. Mulla iskee nälkä joka kerta ku kattelen sun ruokakuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi, mulla on vähän jäänyt tuo ruokien kuvaaminen. Johtuu varmaan siitä, että tuota lumppua tulee nyt niin kovaa vauhtia, että ruoka on jäänyt vähän sivuun.

      Poista
  3. Ihania juttuja ja komeita linssiluteita! Herkullisen näköistä ruokaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nuo kaksi ovat kyllä todellisia linssiluteita :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!