Translate

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Hame hamonen

Eilisessä POSTAUKSESSA näittekin jo tämän asun päälläni mutta nyt kerron mitä kaikkea tähän asuun liittyy. Minulla oli valtava palanen raidallista trikoota (minun kesä lempimateriaali) ja siitä palasta tuli mekko, hame ja toppi. Tapani mukaan levitin kankaan lattialle ja otin sakset esiin, summissa leikkelin kaikki tarvitsemani osat. Ompelin ja pian tuli valmista.

Mikä surku ja murhe, toppi on liian pieni kainaloista. Minun pitää vähän kehitellä sitä ja tehdä toisenlaisesta materiaalista niin se toimii hyvin. Nyt joku saa kivan topin, minulle se ei toimi.

'
Toimisiko hame mekkona?
Ei, liian kireä joka puolelta...
Uuuh, ei saa henkeä, hiki valuu

Pakko oli kaivaa kaapista paita jota ei enää käytä. Onneksi niitä löytyy. Vanhasta paidasta sain nopeasti tehtyä topin. 


No nyt näyttää siltä, että toimii. Kyllä tuo toinen toppi nyt harmittaa, jää kaivelemaan mieltä :/



Pika DIYnä olen tehnyt rikkinäisistä koruista rannekorun. Kahta eri ketjua yhdessä. Ei siis kannata heti heittää rikki mennyttä roskiin vaan siitä voi tehdä jotain. Kiinnittää housuihin, koristella paitaa tai tehdä uusia koruja. Mitä vain ikinä keksii.


Minulla on nyt niin paljon työnalla juttuja, että nämä postaukset on pakko tehdä paljon isomiksi. Löysin yhdestä tilkkulaatikosta palan vahakangasta ja siitähän sai helposti kivan pikkuisen käsilaukun. Olen jo sitä käyttänyt ja tykkään valtavan paljon tuosta. Olen tosin suunnitellut jos laittaisi tuohon hopeisen ketjun niin voisi kantaa sitä myös olalla mutta kastsotaan sitä sitten...



Loppuun on laitettava kuva ruusuistani, nimittäin kun mieheni sai ilmaiseksi kimpun nuutuneita ruusuja ja minä kun en noista kukkasista perusta. En saa koskaan mieheltäni kukkia saan niiden tilalla kenkiä :) Mutta nuo nyt kelpasi kun ne ovat mieheni saamat :D Kukat olivat aivan mustat ja ja kuoleentuneet mutta hyvin ne ovat heränneet henkiin. Saavat elellä tuolla parvekkeella meidän vihreiden rehujen kanssa. 


Tein tänä aamuna nautinnollisen ulkoilun koirien kanssa. Aivan ihana aamu, raikas mutta lämmin. Tätä asiaa Suomessa rakastan. Kesä <3 p="">

Oikein ihanaa sunnuntaita teille kaikille!!





6 kommenttia:

  1. Sinun kohdallasi pätee sanonta : hätä keinot keksii :)
    Kaunista, niin kaunista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Näinhän se on, että hätä keinot keksii...

      Poista
  2. Hauska kassi ja tosi hieno idea tuossa hamosen tuunaamisessa. ♥ nuo napit kauluksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nuo koristeet ovat tippuneet jostain vaatteesta ja olen säästänyt ne. Nyt ne kelpaa tuohon kaulukseen :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!