Translate

tiistai 7. toukokuuta 2013

Farkkujen uusi ilme

Olen tosiaan kerännyt niin omista vaatteistani kuin miehenikin vaatteista kasan työpöydälleni joista olisi tarkoitus tehdä yhtä jos toista kivaa lapsille ja minulle (tietenkin minulle). Farkkuja oli parit kappaleet ja toiset niistä ei juuri tule muuttumaan.

Tästä lähdettiin liikkeelle

Mokkaharja on tähän hommaan paras mielestäni

Farkkuja on lisäksi kulutettu hinkkaamalla asfalttia ja vielä muutamat pesut niin alkaa olla selliaset kuin tahdon. Tulen kyllä näitä käyttämään tässä kulutusten välissä kyllä. Pieniä reikiä siellä täällä. 



Oikein mukavaa tiistaita teille kaikille!

6 kommenttia:

  1. Voin vain kuvitella ohikulkijoiden ilmeet, kun hierot farkkuja asfalttiin. :D Farkut näyttävät kivoilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mies kun näki mun puuhat niin huusi mulle, että kyllä se jo puhdas on, ei enempää tarvitse pestä :) Ja pihan rouvat naureskeli :/ Se rotta :P

      Poista
  2. ♥ hei siistii!! parempi kuin juuriharja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On paljon parempi ja toinen vaihtoehto on metalliharja, sitä käytän myös jos tahdon toisenlaisia kulutuksia housuihin. Tuo vaan on niin kiva kun on pieni ja saa tehtyä pikkutarkkaa hommaa...

      Poista
  3. Sinulle nuo taatusti sopii. Jännää mitähän niitä lopuista tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua kans jännittää :) Meinaan aika kummallisista jutuista olisi tarkoitus jotain tehdä...saa katsoa mitä tulee.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!