Translate

perjantai 12. huhtikuuta 2013

Toppaliivi

Pitääköhän minun enää edes sanoa sitä, että mistä nyt teen näitä vaatteita? Tilkuista kyllä. Tällä kertaa tein itselleni jotain kivaa kevääksi. En ole vielä edes tehnyt tästä kankaasta sitä takkia minkä olen aikaa sitten leikannut ja odottelee kiltisti ompelua. Ehkä nyt saisin aikaiseksi jossakin välissä. Tosin tuossa olisikin yksi hyvä idea....teen kaikki valmiiksi leikatut työt valmiiksi. Tulisi taas iso määrä uutta vaatetta :)

Useasti on ollut juttua netissä, että mikä on turhin vaate ja yksi niissä listoissa on toppaliivi. Itse tykkään toppaliiveistä valtavasti ja niitä minulla on tällä hetkellä neljä kappaletta. Kelsiliivejä taas on pari kappaletta. Toppikset kuitenkin on tämän ajan juttuja ihan täysin. Pitkähihäinen ensin, paksu neule ja toppis. Ei tule kylmä eikä kuuma. Toki muillakin tavoin monet käyttää mutta minä käytän noin.

Lempi toppaliivini löytyy tuosta linkistä. Ja tämä toppis on kyllä mun uusi lemppari. Malli on tismalleen sama vaikka värit ovat toiset. Vuoreksi valitsin mekosta jääneen tilkun ja löytyi myös palanen pinkkiä vuorta josta tuli juuri ja juuri huppuun vuori. Karvaa taas on isot määrät laatikoissa :)



Kun eilen oli muutoinkin kovin jännä päivä ja olin pitkään pois kotoa niin päätin hiukan poikia hemmotella ja paistaa voissa pari rinkeliä, jotka vetivät huiviin aprikoosimarmeladilla...on muuten ihan valtavan hyvää :) Nyt on sairaalla hyvä mieli ja pikkuisella hyvä mieli...



Oikein mukavaa perjantaita teille kaikille!

4 kommenttia:

  1. No onpa sinulla toppaliivejä vaikka muille jakaa. Näemmä tumma väri on in. Minulla oli kerran puhainen liivi ja arvaa vain osasinko pitää. Minua on pidetty vauvana 50-luvulla tiukassa kapalossa, koska kuljen talvet takki auki, mikä ei onnistu liivin kanssa. Toinen jalkani pitää öisin olla aina peiton päällä. Eikö olekkin aivan selvä tiukan kapalon neuroosi:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kyllä neuroosille :D Itse tykkään toppaliiveistä paljon.

      Poista
  2. ♥ tykkään, tykkään liivistäsi!

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!