Translate

torstai 11. huhtikuuta 2013

Pääsykokeet

Arvatkaas missä olin tänään...jeps, olin pääsykokeissa. Huh sanon minä, psykologiset testit oli kyllä ihan huiput. Eipä sellaisia ole meikäläiselle ennen tehty ja oli kyllä kauheaa :) Nyt sitten jännitetään pääseekö sisälle vai ei...

En jaksa mitään kummia rustailla kun väsyttää ja tekee herkkuja mieli. Poikaakin pitää hoitaa ( se sitten vähän vei mun keskittymistä kun poika oli täällä kotona hoitajan kanssa). Opistolla tosin tiedettiin tilanne. Mutta joo, laitan vaan oman naamani ja sen kuvan mitä nyt eniten halajan...

Oma naama kullan kallis :)




Mukavaa torstaita kaikille!



5 kommenttia:

  1. Peukut ja varpaat on minullakin pystyssä.
    Hellittele nyt itseäsi vaikka niillä herkuilla :)

    VastaaPoista
  2. Peukut täälläkin pystyssä:)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kaikille.

    Mä niin kuvittelin, että tuo koe olisi se ihan kamalin juttu mutta kyllä nyt kun sitä on ensin jännittänyt ihan hirmuisesti niin kyllä tämä odottelu on kyllä kamalinta :)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!