Translate

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Kevätsiivous jatkuu

Minun kevätsiivous vimma on iskenyt myös blogiini ja blogilistani on muuttunut kovin tyngäksi. Hiukan huono mieli mutta ei voi mitään. Tässä kohtaa saattekin te tulla hiukan auttamaan minua, nimittäin tarvitsen vanhojen tilalle nyt uusia blogeja. Voit laittaa kommenttiboksiin kivan blogin tai omasi. Minulla ei ole tiettyä mitä tahdon lukea vaan se fiilis ratkaisee. Kiitos avusta :)

Olen muutoinkin ihan kevät fiiliksissä ja vaikka ei ole juuri tullut ostettua niin muutama hassutus on ollut pakko saada. Ajattelin esitellä ne hullutukset nyt. Yleensä hankin isot määrät kevät/kesäkankaita tai vaatteita mutta tuo tilkkuprojekti on poikinut niin valtavasti kivoja juttuja, että nyt ostokset ovat jääneet kauppaan.
Ainoat pakko ostokset ovat olleet yhdet muoviset kengät ja leggarit. Muoviset kengät hankin ihan siitä syystä kun aikanaan hankin oikein nätit muovikengät Krakovasta ja nyt tahdoin römyämistä varten toiset.  Toinen hullutus oli nuo leggarit. Eläinkuosia tottakai. Voisin laittaa ehkä ne karnevaaleille...ken tietää :)



Toivotan oikein mukavaa sateista keskiviikkoa teille kaikille!!


14 kommenttia:

  1. ♥ ihanat nuo kengät! mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  2. Mä luin tätä blogia:http://kaunispienielama.blogspot.fi/
    Oli kovasti keskustelua jollain keskustelu palstalla tästä,että on liina täydellisen näköistä mutta he itse myyvät noita huonekalujaan.jostain syystä tää oli ihan kiva blogi jonka selasin alusta loppuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkin sitä joskus seurannut. Mä vaan kyllästyin siihen aika nopeasti :(

      Poista
  3. kiva blogi:http://www.mikkoputtonen.com/

    VastaaPoista
  4. Aika kivan näköiset nuo muovikengät;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat kyllä. Pari kertaa vain on ollut jalassa. Jostain syystä en raaski millään käyttää.

      Poista
  5. Mä ehdin jo pelästyä kun sun blogi ei ollut (muka) päivittynyt pitkään aikaan… paljastui, että siirryttyäni Greaderistä Feedlyyn, sun blogi ei näköjään siirtynyt automaattisesti mukana! Asia on nyt onneksi korjattu! Täällä olikin pitkä litania lukemattomia postauksia, joita olen nyt yrittänyt kiriä. - Multa löytyy blogista ihan oma sivu, johon olen kerännyt seuraamiani blogeja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on käynyt tuota samaa muutamien blogien kohdalla, etteivät päivity. Mulla vaan asia ei ole korjaantunut.

      Poista
  6. Linkkaan oman blogini jonka olen vasta vuodenvaiheessa aloittanut, ja hiljalleen opettelen tätä kuvien kanssa bloggaamista. Pitää sisällään pieniä juttuja, kämmittyjä alkaa olla enemmänkin.. virkkaus on intihimoni..
    http://leenanlumous.blogspot.fi/

    Sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai omankin saa laittaa :) Ja kivalta näytti sinun blogisi.
      Paljon kiitoksia, toivottavasti viihdyt hullutuksieni parissa :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!