Translate

perjantai 15. maaliskuuta 2013

Muoti

Eilen on kovasti ollut tapetilla uusi kevät"muoti". Sen kirkkaat värit ja erikoiset kuviot. Kaikki Suomen naiset ovat yhdessä nauraa rätkättäneet niille rytkyille mitä kaupoista löytyy. Tämä on hyvä asia Johanna Tukiaiselle joka voi nyt huokaista hetkeksi ja vihdoin saa elää omaa elämäänsä, ainakin hetken kun tämä "muoti" unohtuu tyttösten mielistä.

Kaikkien onneksi ei tarvitse tyytyä kaupan ryysyihin vaan voi tehdä itse millaisia haluaa :) Itseltäni löytyy kyllä kirkkaita farkkuja ja löysiä paitoja, löytyy jopa ne hopeiset leggarit, hihih...Pitää sanoa, että on aivan mahtavaa, että jokin "muoti" on saanut naisiin tämmöistä vipinää aikaan. Yleensä kun ei ole. On taas jotain tekemistä :D

Onkohan koskaan mitkään vaatteet puhuttanut ihmisiä näin paljon? Ei mielestäni. Kerrankin suomalaiset osaavat ottaa vaatteet rennosti ja humoristisesti..ei tietenkään odotetulla tavalla mutta kuitenkin. Tyttöset kun ottavat tuon "muodin" ja tyylin niin kovin tosissaan ja on ihana nähdä, että se aiheuttaa nyt ilon kiljahduksia ja naurua. Sillä sitä sen kuuluukin tehdä, vaikkakin hiukan toisella ajatuksella. Hyvä Suomen tyttöset!! Tämä on oikea suunta kuitenkin.

Minä olen omasta vapaasta tahdostani tyylitön ja muoditon ja vaikka ja mitä. Nautin olla Kassi-Alma ja se tyyli luodaan minun omassa sekaisessa nurkassa. En ole kauppojen vapaata riistaa tai niiden armoilla. Käsityötaidot on siis nyt oikeasti paras mahdollinen tapa tuottaa vaatteita kaappiin. Ainoa mitä haluan tänä keväänä kaupasta ostaa on puna-valkoraidallinen neuletakki. Muut ovat jo menneen talven lumia.

Siellä vilkkuu joukossa mun kirkkaan keltaiset ja punaiset farkut

Piti blogata aivan jostain muusta mutta tämä tuli liian herkulliseksi aiheeksi :) Mahtavaa, kerrankin vaatteet aiheuttaa jotain laajempaa, ovat siis siäänostajat onnistuneet asiassaan. Tätä on hauska seurata.

Oikein ihanaa perjantaita teille kaikille! 
Jutellaan "muodista"

14 kommenttia:

  1. Mitääh?! Mitä mä nyt oon missannut? Mikä puhuttaa kaikkia muita paitsi mua...?! Tahtoo olla in! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://not-the-life-i-ordered.blogspot.fi/2013/03/kevatmuoti-mita-vittua.html

      Tuosta kuhistaan :D

      Poista
    2. Kiitos, nyt oon taas meiningeissä mukana :D

      Mä tykkään kun löytyy taas värikästä; yksiväriset ja graafiset kuviot puhuttelee mua. Mut osaan näköjään kulkea kaupassa laput silmillä ja bongata vaan sen mistä tykkään, ne mitkä ei ole mua varten (kukkahousut :D) jää huomiotta.

      Poista
    3. Sama mulla. Tosin ostan vaatteita niin harvoin muutenkin.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Upeudesta en tiedä mutta mun tyyli :) Sillisalaatti, Kassi-Alma tyyli...mä viihdyn siinä eikä rajoja ole jos en niitä itse aseta :D

      Poista
  3. Sinulta tulee aina niin paljon kaunista ja uutta.
    Voisit perustaa oman malliston !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, vähän on tämä frouva hidastanut tahtia...

      Poista
  4. Pitää kai mennä katsomaan kauppojen sivuille että mitä kamalaa muotia tänä keväänä onkaan;D Sä olet onnekas kun osaat itse laittaa omia vaátteita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne minusta yksittäin kaikki mitään kamalia ole, joukossa on kyllä paljon sellaisia mikä aiheuttaa pieniä puistatuksia. Toki hassujahan ne on jos kaikki tungetaan samaan aikaan päälle.

      Poista
  5. Varsin samantyylistä totesin, onneksi voi omansa tehdä itse eikä ole tarvinnut muodin perässä koskaan juosta. Minusta se Kassi-Alma on kuitenkin aika kaukana sun tyylistä =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, saa tehdä ihan millaisia vaatteita tahansa :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!