Translate

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Shoppailua

Joskus on aivan ihanaa mennä oman miehen kanssa kiertelemään kauppoihin ja tekemään hänen kanssaan kivoja löytöjä. Mieheni kun tekee upeita kenkälöytöjä aina :) Voisihan sitä laatuaikaa käyttää muuhunkin mutta vaihtelu virkistää joka tavoin. Oli kivaa vaikka vain hetkinen olikin aikaa ja onhan minun ihan pakko nyt näyttää mitä tuli kaupasta mukaan.
Lupaan ja vannon etten osta muutamaan kuukauteen uusia kenkiä. Vanhatkin pitää käydä läpi ja laittaa myyntiin ne joita ei enää tule käytettyä. Eli saa sitten minulta halvalla vähän käytettyjä kenkiä, ihan vinkkinä vain. Kesäksi olisi pojille ja miehelle ja minulle tulossa aika mageita juttuja. Mä jo niin odotan kesää...huoh.


Oikein ihanaa sunnuntaita teille kaikille!

10 kommenttia:

  1. Mä bongasin eilen vuoden ekat kengät! Mukaan lähti HM:n turkoosit pumpsit! Niin kesäiset ja sopiva mekko jo mietinnässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turkoosit olisi kyllä yksi väri joka toimisi mun jalassa :)

      Poista
  2. Aikamoiset kengät;hyvän näköiset! Mä en voi enään yhtään mennä tuollaisilla koroilla;jalkoihin sattuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun jalat on niin tottuneet korkeisiin, että kävely matalilla on mulle taas hankalaa. Mutta molempia kyllä voin käyttää, paremmin korkeita tosin.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Mulle tulee hienosti lisää pituutta tähän varteen kun olen niin minimittainen.

      Poista
  4. Upeita ostoksia olette tehneet. Nuo kengät ovat ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotan, että kelit tulee sellaisiksi, että voin laittaa jalkaan nuo viininpunaiset kengät...

      Poista
  5. Kiva blogi Sinulla.Pakko kysyy mistä noi beiget nauhakorkkarit on ostettu?Aivan mielettömät!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Helena :)
      En yhtään huomannut katsoa, että mikä kauppa se on mutta nuo on Spiritin kengät joten voi olla, että oli Spirit Store...Samanlaisia kenkiä löytyy Alexi13 myöskin.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!