Translate

torstai 21. helmikuuta 2013

Päivän ruoka


Kuka pölkkypää käskee pyryssä menemään Helsingin keskustaan? Kuka hullu työntää rattaita isojen kinosten yli? MInähän se olin...pakkohan mun oli...En voinut itselleni yhtään mitään. Käteen jäi muutama kiva kangas ja lehti sekä herkkujakin muutamat mukana kotiin kuljetin.

Oioi mitä herkkua sitä mukaan tuli, kun uuniin broilerin laitoin niin se tuoksu oli aivan mahoton, couscous sai kivan kamun paprikasta ja punasipulista ja ihanan miedon maun mausteista suloisista. Salaatti oli iloinen muutoin vain ja kovasti halusi mukaan lautaselle.

Nuorinkin söi, oikein innolla rouskutti, lisääkin tahtoi..oli meillä taas oiva kokki. On ruoka niin mahtavaa se koko päivän kruunaa. Olkoon joka päivä herkku päivä, näin minä julistan täältä tornistani korkeasta :)

Oikein ihanaa päivää teille kaikille!







6 kommenttia:

  1. Miten ihmeessä sinä jaksat aina paneutua ruuanlaittoon. Ja saat niin herkullista aikaiseksi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä kyllä kovasti jaksa. Uuni hoitaa broilerin, couscous valmistuu 5 minuutissa ja salaatti on äkkiä myös tehty. Mies jaksaa keskittyä ja hauduttaa pitkään ja hartaasti mutta mä valitsen nää nopeat :)

      Poista
  2. Namnam. Tahdon teille syömään! Itse en saa ikinä couscousia onnistumaan niinkuin tahtoisin :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin tuossa joku kerta kutsua teidät syömään. Voisin joku kerta postata sellaisen ohjeen millä tulee hyvä perus couscous.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!