Translate

perjantai 1. helmikuuta 2013

Miesten jalanjäljissä

Niin kuin olette varmaan huomannut niin lempikuosini on raita. Ei väliä miten raita menee kunhan siinä kankaassa on raita. Minulla on myös muutama vuosi sitten tullut kappiin farkkuja, ennen käytin vain mekkoja ja suoria housuja. Mutta siltikin edelleen teen housuja ja nyt tietenkin yhdistin niin raidat kuin suorahousutkin. Prässitkin piti lisätä mutta ne nyt jäi laittamatta. Olen kuin gansteri liituraidassani, heheh. Housut huutavat liiviä kaverikseen tai liituraita mekkokin voisi olla kiva vaihtoehto välillä.

Burda style 10/2011
Kaulassa on itse tehty vintagehuivi. Tykkään kovasti kun on kauluspaita puhtaan valkoinen ja tummansiniset liituraitahousut, huivi ja punaiset korkkarit :)

Kylläpä on viikko hurahtanut taas nopeasti ohi. Aika on päättänyt olla odottamatta minua....

Oikein mukavaa perjantaita teille! 

8 kommenttia:

  1. Sinulle sopii raita miten päin tahansa, kun olet niin hoikka !

    VastaaPoista
  2. Raita on upea kuosi. Upeat myös nuo korkkarisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään noista korkkareista ihan hirmuisen paljon.

      Poista
  3. ♥ Minä tykkään JUST tuosta tyylistä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös, tulee vaan niin harvoin puettua tuolleen päälle. Vaikka kaappi onkin täynnä suoria housuja

      Poista
  4. Mitkä kengät!
    Mukavaa viikonloppua Nelli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat ostettu Riiasta viime kesänä kun tyttären kanssa lähdettiin kenkäostoksille sinne.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!