Translate

sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Kirmailu hiihtolomalle ja päivän asua

Hiihtoloma alkoi hiukan harmillisissa merkeissä kun Banaani ei matkannutkaan Turkuun lomalle. Aloin suunnitella kaikenlaista mitä voisi keksiä pojalle viikoksi. Mutta toisin kävi. Onneksi asiat joskus menee niin kuin pitääkin ja poika istutettiin junaan ja hän meni suoraan Turkuun :) Miten onnellinen poika olikaan jälleen.
Mutta ennen kuin saatiin ilouutinen niin hiihtoloma starttasi leffalla ja ihanalla iltapalalla...


Olen aikaa sitten tehnyt neulemekon mutta jostakin syystä se ei ole sitten oikein toiminut minulla päällä. Siihen ei ole kaavaa vaan jälleen olen leikellyt sen siitä ja vähän tuosta. En ole kuitenkaan halunut myydä sitä kun olen tykännyt tuosta kankaasta. Nyt sen löysin tuolta kaapin perukoilta jostain syystä se on nyt aika kivakin päällä. Mitäs tuomaristo sanoo?


Mukavaa ja laiskanlaista sunnuntaita!

4 kommenttia:

  1. Mukavaa lomaa lapsillesi.... meillä vielä viikko odottelua ja sitten se alkaa... siis loma :)
    Mekkosi on tosi kaunis !!!!

    VastaaPoista
  2. Upea mekko ja makeet saappaat. Ihanaa lomaa teille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mulla ei ole tullut käytettyä noita saappaita yhtään. Tytt on käyttänyt kyllä.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!