Translate

lauantai 26. tammikuuta 2013

Perjantai

Olen ollut vähän kipeänä, olen edelleen. Flunssa roikkuu mukana vaan eikä mene pois. Välillä on parempia hetkiä ja välillä ollaan huonona. En vaan tiedä mitä tää oikeasti on. No, eilen lähdin käymään keskustassa kun oli jo kova ikävä lehtiä. Eipä ollut ihan kaikkea kivaa vielä julkaistu mutta muutaman sain ostettua ja oli mukava ilta yksin kotona :)

Pojat siis lähtivät ajelemaan Turkuun ja saatiin taas vähän tavaraa tuotua tänne. Ja oli kyllä mukava olla ihan kaksin Nupun kanssa ja teki hyvää edes yrittää käydä pimeällä tuossa nurkan takana mutta eipä uskallettu kauan olla eikä mennä kovin pitkälle. Mun pelko ja huoli tarttuu tuohon koiraan :( Kun iso koira haukahti niin lähdettiin juosten kotiin ja täristiin tunti sohvalla sen jälkeen...Ei tästä mitään tule..

Mustat vaatteet korostaa valkoista, kalpeaa ihoani
Huomioikaa, että jalassa on mun ihanat uudet popot 

Sain lehteni

Olen syönyt niin huonosti, että tuon reissun jälkeen söin ison annoksen
lohisalaattia ja kaikenlaista muuta sen kanssa ja lasi viiniä, totta kai

Iltapalaksi tai iltapurtavaksi Leipää, leikkeleitä, juustoa ja muutama pala suklaata
Sekä toinen lasi viiniä.

Oikein ihanaa lauantaita teille kaikille!!

10 kommenttia:

  1. Miulla oli kanssa tosi sitkeä flunssa. Kuukauden verran sai köhiä, mutta ohi se sitten loppujen lopuksi meni. Veikkasin mykoplasmaa, mies sanoin, etten vain malttanut parannella kunnolla, tiiä sit kumpi oli oikeassa :D Ni paranemisia sinnekin, kyllä se ennenpitkää hellittää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, kamalaa...Mulla ei onneksi yskää ole vielä ilmaantunut, kurkku on aika kipeä ja nenä vuotaa..kuumeinen olo on vaikkei sitten kuumetta olekkaan.

      Poista
  2. Upeat popot !
    paranemista sinulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nuo on niin ihanat jalassa...

      Poista
  3. Paranemisiin! Minä heräsin tänään kuumeisena ja nyt on olo kamala,mutta toivottavasti ei kestä kauan kuten tuo sinun flunssasi.Ihanan näköinen lohisalaatti! Ja oikein hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!