Translate

tiistai 1. tammikuuta 2013

Lökäpöksy

Tuossa ennen joulua ompelin Modan kaavoilla itselleni housut ja paidan. Hupsista vain, housut olivatkin ihan valtavan suuret minulle. Nuo Modan kaavat eivät minulle ihan paras ole varsinkin kun tämä paino on alkanut palautua ja siis putoaa itsestään. Iloinenhan minä vain olen mutta tuntuu kuin ei pysyisi perässä enää tässä hommassa. Laitan nyt kuitenkin kuvat vaikka housut ovat muutaman kokoa liian isot. Housut ovat jo korjattu ja kyllä ne käyttöön tulee :)




Ja yöllä puhkesi pienoinen ikäkriisikin. En tiedä mistä sekin nyt ilmaantui kun yleensä en noita ikäkriisejä ole saanut. Voipi johtua myös tuosta tytön tilasta. Tai nyt kun on itse terve niin huomaa, että kuusi vuotta on mennyt ihan hukkaan...ken tietää tästäkään. No, mutta tästä lähtee kuitenkin vuosi 2013 ja uusi vaatekaappi alkaa muodostua :) Uusi vuosi ja uudet kujeet...niinhän sitä sanotaan.

Oikein ihanaa vuoden ensimmäistä päivää!

6 kommenttia:

  1. Kivoja asuja! ♥ Oikein Hyvää Uutta Vuotta♥

    VastaaPoista
  2. Kyllä sinä osaat ja jaksat vaatteita ommella !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pakko pitää ammattiaan vähän yllä...

      Poista
  3. Ihana tuo pallurapaita, ja pöksytkin on tosi kivat!

    Mielenkiinnolla odotan mitä uusi vuosi tuo blogiisi; kujeineen ja vaatekaapin uusine sisältöineen. Mukavaa alkanutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.
      Harvoin hankin pallollista kangasta, olen niin raita tyttö, hehe...

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!