Translate

lauantai 12. tammikuuta 2013

Blogi

On tullut selattua blogia ja aatelkaa, ensimmäinen bloggaus täällä oli 15.3.2011 ja silloinhan tämä oli aivan täysin käsityöblogi. Mitä mahtoi matkalla tapahtua kun blogi muuttui? Jälkeen jäi valtavasti aivan ihania vaatteita, osa käytössä edelleen, osa päässyt uuteen kotiin ja osa on muuttunut joksikin aivan muuksi. Kun se ei vain toiminut.

Matkalla on tullut paljon lukijoita ja kävijöitä on valtavasti. Se on ollut mukavaa :) Ihanaa myös, että minulla on mukavia kommentteja aina silloin tällöin. Blogi tuskin muuttuu tämän enempää, en halua politiikkaa enkä uskontoa tänne. Vain kuvia ja turhaa höpinää ei mitään vakavaa. Maailma on muutenkin niin vakava, että kiva sukeltaa pakoon sitäkin ainakin hetkeksi.

Tuo ensimmäisen postauksen hame on ollut kovassa käytössä minulla. Olen todella tykännyt mallista ja kun olen farkun suurkuluttaja niin ehdottomasti se on ollut ykkönen vaatekaapissani. Muitakin lemppareita on tänne tullut ja niitä valtavasti tullut käytettyä.

Jatketaan farkkulinjalla siis, nämä farkut ovat melkein joka päivä jalassa. Istuvat minulle hyvin ja ovat päälläni napakat. Värikin on erittäin hyvä ja vähän muuttunut kovan pesun myötä.

Paina tästä
Tämä farkkubolero on ihan ykkössuosikkini ja ollut todella paljon käytössä, sen alkuperää on paljon kyselty kaduilla. Käykää katsomassa postaus siitä.

tästä painetaan

Mekkoihmisenä ovat mekot kovassa käytössä, oli sitten kesä tai talvi. Ja niitähän on ja laidasta laitaan. Valtavat määrät. En kehtaa edes sanoa mutta voin sen verran valottaa, että yli sadan mekon mennään.





Mummolla pitää olla mummomekkokin

Lukuisia mekkoja, ei niitä kaikkia viitsi edes alkaa kaivamaan...täältä esille. Ja entäs neuleet? Niitähän minä rakastan. On paitaa, mekkoa, hametta ja laukusta hattuun.














minun lempparit
Ja entä tuunailut? Niitä on vaikka kuinka ja paljon..Mutta lempparini on tämä helleasu

Eli nyt varmaan ymmärrätte miksi blogi on yhtä sekametelisoppaa, olenhan minäkin yksi sekametelisoppa :)
Oikein ihanaa lauantaita teille kaikille!





16 kommenttia:

  1. Luulin, että miulla on paljon mekkoja. Tätä lukiessa helpotti, ja kehtaa tehdä pari uutta :D

    On ollut ihana lukea siun blogia, täällä on kauhean paljon kaikenlaista sievääsomaakaunista jota katsellessa tulee hyvä mieli. Ethän vain lopeta tai muutu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en uskalla ihan tarkkaa lukua sanoa kun niitä on oikeasti vähän liikaakin. Mulla on tuolla parit langat mekkoihin ja iso läjä kankaita uusiin mekkoihin mutta yritän nyt olla tekemättä kymmeniä niin kuin ennen.

      En ole lopettelemassa ainakaan vielä :)

      Poista
  2. Kyllä sinulla on paljon kaunnita vaatteita. Ja nuo farkut näyttääkin sellaisilta jotka on hyvät jalassa.

    Pidä vaan blogisi sellaisen kuin itse haluat.

    Minä olen saanut yhdeltä anonyymiltä paljon "neuvoja" millainen blogi ei saa olla. Hän kommentoi vaan silloin kun on valitettavaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on onneksi pysynyt tämä aika puhtaana. Oli kyllä kamala katsoa sitä sinun ryöpytystä silloin aikanaan :( Tuli paha mieli siitä.

      Poista
  3. ♥Ihania vaatteita, ja ihania vaatteita ei voi koskaan olla liikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu, ei vaatteita voi olla koskaan liikaa mutta tilaa voi olla liian vähän.

      Poista
  4. Niin se aika kuluu siivillä. Ihania vaatteita olet taas esitellyt. Täällä on kiva piipahtaa.

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos :) Niitä on kyllä vaikka ja kuinka.

      Poista
  6. Toi farkkuliivi ja vaalee lyhyt takki ovat aivan ihania, wow! Ja sulla on muuten kiva blogi, pakko oli tulla vastavieruille blogiisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa :) Kiva saada uusia ihmisiä tänne.

      Poista
  7. Mulla ei selvästikään ole sitten vielä tarpeeksi mekkoja! Hyvä että on muutamatkin kankaat suunnitelmineen odottelemassa :D

    Sekametelisoppa on nannaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, jään mielenkiinnolla odottamaan millaisia ihanuuksia olet tekemässä..

      Poista
  8. Ihana tuo "mummomekko", ei kyllä yhtään mummomainen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mulle tuli siitä ensimmäisenä mummoni mieleen kun sen päälleni sain :) Oma isoäiti kun tuon tapaisissa aina kulki.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!