Translate

lauantai 24. marraskuuta 2012

Sairasvuode kutsuu jälleen

Meillä on pojat kaatuneet sairasvuoteisiin. Kaikki aika on siis vierähtänyt heidän parissa. Rauhallista elämää siis muutama päivä vain vietetään.

Jotain pitää kuitenkin saada tähän laitettua (väkipakkopakonpakko) ihan aseella uhaten...Oikeasti minulla olisi kyllä ompelutöitä jotka pitäisi kuvata. Jostain syystä en vain saa sellaista aikaan. Liian vaivalloista laittaa vaatetta niskaan ja kuvata :) Laiskuus se on tuokin, hihi..

No joo, olen paljon kuullut vaatteistani. Olen sentään jo 40 vuotias ja pitäisi osata pukeutua vähän enemmän kuin aikuinen. Näyttää niin karsealle kun vaha keski-ikäinen kulkee teinivaatteissa. Itse en osaa ottaa mitenkään vakavasti pukeutumista joten päälleni puen siksi ihan mitä vain. Kyllä kaapista löytyy vaikka ja mitä taminetta (suoria housuja, jakkuja) mutta en niin paljoa tule käyttäneeksi niitä. Olen tämmöinen Kassi-Alma ja se on mun juttu ihan täysin.


Meidän Nupulla taitaa olla joku hätä kun juoksee ulisten minun perässä taukoamatta, tekee pesää, hoitaa Sammakkoa, on mustis ja vaikka ja mitä. Kaipa se tuosta rauhoittuu vielä..

6 kommenttia:

  1. Tuo neule on tosi kaunis. Ja sinulle sopii varmasti vaate, kuin vaate !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itse tykkään todella paljon näistä kirjoneuleista. Varsinkin tuon tyyppisistä.

      Poista
  2. Minun mielestä jokaisen pitäisi pukeutua ikänsä mukaisesti. Säälittävää miten vanhat naisetkin yrittävät olla nuoria. Naisen pitää osata vanheta arvokkaasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en pidä vaatteita niin vakavasti. Hauskuus ja hupsukkuus on paljon hauskempaa kuin sellainen pakollinen vakavuus.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!