Translate

maanantai 19. marraskuuta 2012

Kulmaus

Meillä on minun vaatehuoneen edessä pieni hukkatila. On kuin pikkuruinen välieteinen. Siitä pääsee Banaanin huoneeseen ja minun vaatehuoneeseen. Tila oli aika ankea ja turha. Pitkään on ollut se ongelma, että vaatteeni ei mahdu mihinkään joten nyt tulee kuvia siitä kun olen ottanut tuon tilan käyttööni ja fiksaillut siihen vaikka ja mitä.

Kuvissa vilahtaa myös uusi takkini ja tuubihuivi. En siis ole vain sisustanut vaan myös ommellut. Takista tulee parempia kuvia myöhemmin.

Oli metsässä keppi

Keppi sai maalia pinnalleen ja koukut varrelleen

sai koristeet monen kirjavat

Kaverit kylään saapuivat

Lahjaksi päällystivät laatikon 

potretti siitä otettiin


juhlat kivat oli niin

Oma kolo mukava sanoo koko porukka

Mukavaa alkanutta viikkoa teille kaikille!


10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Itse tykkään ihan hirmuisesti...Mies vaan nyrpistelee, että mun tavarat valtaa asunnon :D

      Poista
  2. Ei kukaan muu olisi noin hauskaa ideaa kepistä keksinyt, kuin sinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi, kiitos...myöhemmin näette mitä muuta teen kepeistä :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos. Tein tosin siihen nyt vyön kun oli hivenen liian iso. Mulla kun tää paino heittelee niin valtavasti...

      Poista
  4. Fiksusti ja näyttävästi rakennettu kulma! :P

    VastaaPoista
  5. Mulla on tämmösiä hupsutuksia niin kuin yleensäkin naisilla :)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!