Translate

maanantai 12. marraskuuta 2012

Isänpäivän herkut


Muuta ei kai tarvitse kertoa koko päivästä, se kun kului niin herkuttelun merkeissä :) Siitäkin huolimatta, että täältä löytyy nyt kipeitä mussukoita ja minäkin vihdoin sain kunnolla tämän flunssan...eli nyt hoidetaan omaa ja lasten oloa.
Minun äiti on muuten entanut isälleni maailman parhaimman isänpäivän lahjan...minut. Olen syntynyt isänpäivänä. Tosin 40 vuotiaisa vietetään nyt tänään :D Ei kyllä ikinä uskoisi, että olen saavuttanut keski-iän. Nimittäin kun olen ihan kakara vielä :D

Aamiainen isille

Päivällinen isille ja papalle

Naudan pihvi ja uuniperunat


Jälkiruokaakin oli

Ja vahva Pirkkaritari taisteli pahaa vastaan
Päivän asuna oli itse tehty farkkuhame ja villakangastakki
Kuvassa minulla on myös tytön neuloma kaulahliina jonka hän on tehnyt
yläasteella minulle joululahjaksi.
Hyvä ja onnistunut tekele kun ei tuo välitä mistään ompelusta ja neulomisesta yhtään.

                          Oikein ihanaa alkanutta viikkoa teille kaikille!


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eihän me osata muuta ku syödä herkkuja :)

      Poista
  2. Synttärionnittelut! Onneksi henkinen ikä voi olla jotain aivan muuta kuin fyysinen ikä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kai sitä pikkuisen pitäisi kasvaa...ei voi ikuisesti olla teinikään :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!