Translate

torstai 5. heinäkuuta 2012

Pahvisten kenkälaatikoiden uusi ilme

Onko ok jos näin ihanan aamun pilaa valituksella? Minua ainakin nyt kovasti ärsyttää kaikki, siis ihan kaikki. Asunnon pienuus, asunnon sekaisuus, lämpö, aurinko, ajan loppuminen kesken, kesän loppuminen kesken, lapset, mies, ihan kaikki mahdollinen ärsyttää nyt. Voisi vain tunkea päänsä hetkeksi pensaaseen ja toivoa, että kaikki ympäriltä katoasi hetkeksi.

Selvästi huono päivä minulla ja huomaa myös etten ole pitkään iakaan ommellut kun kaikki ärsyttää. Ehkä olisi ihan hyvä opetella myös irtautumaan ompelukoneestaan. Maailma voisi näyttää hivenen toiselle välillä ja osaisi ehkä jopa rentoutuakkin vaihteeksi ilman joka päiväistä vaatettaan.

Oli miten oli niin tänään olen kuitenkin piirtänyt kaavoja joten pian taas saan uutta päälleni ja kaappiin, heh. Vaatekaappi tarvitsee uusia kolttuja joka päivä :)

Meillä on ongelma kenkien säilytyksen kanssa ja minulla onkin paljon halpoja pahvilaatikoita mutta suurinosa on aika kamalia. Kokeilin niiden päälystämistä erilaisin tavoin. Käytin kontaktia ja tapettia. Kivaa puuhaa, voisi päällystää myös kankaalla tai paperilla myös osan.


Tuli kivoja kyllä, noissa on kiva kenkien asustella nyt ainakin toistaiseksi. Muutama pahvilaatikko olisi vielä päällystämättä. Itse ainakin tykkään näistä :)

Nyt tämä känkkis menee kiukuttelemaan muualle ja toivottaa lukijoilleen ja vierailijoille oikein mukavaa torstaita ja toivottavasti on aamu alkanut teillä paremmin kuin minulla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia ihan estottomasti vain!