Translate

torstai 19. toukokuuta 2011

Mummo mekko

Mä nyt melkeen jo alan olla mummo iässä joten pitää kaapissa yksi mummo mekkokin olla. Olen suunnitellut, että kuvaisin näitä tuolla ulkona enkä sisällä peilin kautta. Mutta ei se kesä vielä tullut....sataa enkä viitsi mennä mekossa ulos säätämään...

Mäjäytän nyt ison läjän kuvia samasta mekosta, valitan.



Malli löytyy Sömnads Magasin 3/2011



Tähän väliin pitää sanoa, että lapseni valitsivat kankaan tähän malliin.



Oho, tulipas eri kokoisia kuvia. 


4 kommenttia:

  1. Noo.. tuota itseppä sanoit "mummomekko" sitä tuo erehdyttävästi muistuttaa malliasennoista huolimatta :))

    VastaaPoista
  2. Hihih, mun tarvii alkaa harjotella....tyttö sano, et neljä vuotta ja mä oon mummo ;P

    VastaaPoista
  3. Just tuollaisia on kaupat täynnä, vöillä ja ilman, ihan muodikasta siis :)Kiva keräilykohde sinulla, mekot, minäkin tykkään mekoista paljon!

    VastaaPoista
  4. Tää keräily on aivan mahdottoman ihanaa <3 Vyötä minäkin tässä suunnittelen tuohon...
    Mä kyllä jotenkin tykkään tuosta mummo mekosta...

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!