Translate

maanantai 11. huhtikuuta 2011

Maanantai tuli taas :)

Olen huhuillut yhdellä palstalla, että mitä vaatetta mä oikein haluaisin tai tekisin....hölmö minä kun olen kaapit ostanut täyteen raitakankaita ja farkkua. Niin että olen sitten raidassa ja farkussa koko kesä :) Menin sitten eilen hömelönä lupaamaan myös kulkueeseen :o Ei mun pitänyt esiintyä ennen kuin vasta ensi vuonna, mun piti pitää sapattia keikkailusta.....no, nyt on taas kuumaliimat kaivettu esiin ja liimaillaan rinkkaa kasaan :D Heh, kylläpä naurattaa! Not!

Tosiaan mulla on vaatekriisi ja tästä sen huomaa, kesäksi tein tänään haaremihousut, lyhyen version :D



(Burda 1/2011)

Mun irronnut hius näkyy myös kuvassa mutta ei kai se haittaa :)

Tuossa viikonloppuna huomasin, että mies on vaihtanut mut pikkuisen vanhempaan ja karvasempaan...en meinaan mahtunut autoon...


Pakko vielä laittaa kuva meidän espanjalaisesta...pääsi suihkuun eilen :)


Pikku reppana, mutta nyt tuoksuu hyvälle ja turkki on pehmeä :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille !!


2 kommenttia:

Kommenttia ihan estottomasti vain!